וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב גם באפל: מומחים מעריכים כי נראה אייפד מתקפל כבר בשנה הבאה

12.8.2019 / 6:25

סמסונג, וואווי, שיאומי ועכשיו כנראה גם באפל. על פי דיווחים חדשים ממומחים בתחום, אפל תציג כבר בשנה הבאה סמארטפון בעל מסך מתקפל, כשאייפד מתקפל יגיע רק בשנה שלאחריה. ועל אף שקשה לנו להאמין שאפל תציג מכשיר מתקפל כל כך מהר, יש לנו תקווה

אייפד פרו צמוד למקרר. צילום מסך, צילום מסך
האייפד פרו של אפל/צילום מסך, צילום מסך

וואווי, סמסונג ושיאומי כבר הצטרפו למעגל היצרניות בעלות מכשירים מתקפלים, וכעת נראה שגם אפל בדרך להצטרף למעמד. על פי דיווחים מאתר דה סאן הבריטי, אפל צפויה להשיק מכשיר חדש שיהווה הכלאה בין אייפון לאייפד ויציע מסך גמיש המסוגל להתקפל כלפי פנימה. עוד נאמר כי המכשיר צפוי להגיע כבר בשנה הבאה, וכי הוא כבר נמצא בשלבי פיתוח. בשנה האחרונה ראינו מבול של מכשירים מתקפלים, אפילו כאלה מחברות כמו TCL ורויול, שקצת פחות מוכרות בעולם הסמארטפונים, אולם יצרו לעצמן שם עם המכשירים המתקפלים הראשונים. אותם מכשירים לרוב מאופיינים במסך גדול במיוחד, אולם מאחר והם גמישים, הם גם ניידים מספיק כדי להיכנס לכיס שלנו.

המכשיר המתקפל מבית אפל צפוי להיות דומה יותר לאייפד מאשר לאייפון, וכאמור, יציע מסך המסוגל להתקפל כלפי פנימה, וזאת על מנת להפוך ליותר נייד וקומפקטי. מן הצפוי, אפל נותרה חשאית בנושא, אולם מומחים בתחום חושבים שהיא ללא ספק כבר מפתחת מכשיר כזה. "אנו מאמינים שכבר בשנת 2020 נראה סמארטפון מתקפל מבית אפל כשהמטרה לראות גם אייפד מתקפל כבר בשנת 2021", אמר האנליסט דן אייבס לאתר דה סאן. "הכל מסתכם בעלות, מכיוון שהמעבדות בקופרטינו מתמקדות באגרסיביות בטכנולוגיה מתקפלת, ובמיוחד כשסמסונג הייתה הראשונה להשיק מכשיר מתקפל, מה שמוסיף לחץ גדול יותר על אפל", הוסיף.

אייפד פרו של אפל. אתר רשמי
האייפד פרו של אפל/אתר רשמי

מצד שני, אפל מעולם לא הייתה הראשונה לאמץ טכנולוגיות כאלו, וברוב הפעמים העדיפה לחכות מעט עד שהטכנולוגיה תהיה יציבה יותר. כך, היא תוכל להשיק מכשיר ללא רוב הבאגים שבדרך כלל מוצאים במכשירים בעלי טכנולוגיה מהדור הראשון. עוד נראה שזה ממש לא הדיווח הראשון, ואנליסטים ברחבי העולם כבר צופים כי אפל תציג מכשיר מתקפל, או לפחות קונספט לטכנולוגיה, כבר בשנה הבאה או בשנה שאחריה. חשוב לציין שהטכנולוגיה עוד בחיתוליה, ומכשירים מתקפלים לרוב משווקים בתג מחיר שאינו פונה לקהל הצרכנים הכללי. כמו כן, טרם נראו סימנים כי לטכנולוגיה יש ביקוש בעולם, אך בהחלט מדובר בקפיצה משמעותית קדימה בעולם הטכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully