וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

250 אלף רוכבים ו-2 מיליון נסיעות: בירד מסכמת שנה להשקת השירות בישראל

12.8.2019 / 20:52

בירד מסכמת 12 חודשים להשקת השירות בישראל ומפרסמת נתונים מהשנה האחרונה שמראים באמת כיצד מהפכת הכלים השיתופיים החלה. עוד החברה הציגה שוב את ה-Bird One הקורקינט החדש, שלאחרונה נכנס לפעולה בשירות והודיעה כי היא תתרחב בקרוב לערים נוספות בארץ

חברת Bird המפעילה קורקינקטים שיתופיים בדרך לישראל. צילום מסך, צילום מסך
בירד מסכמת שנה להשקת השירות בישראל/צילום מסך, צילום מסך

חברת הקורקינטים השיתופיים בירד חגגה היום (שני) שנה לפעילותה בישראל. לפני כ-12 חודשים, החברה החלה את מהפכת הקורקינטים בעיר תל אביב, ולצד המתחרות, הרחיבה את פעילותה גם לערים רמת גן וגבעתיים. לדברי בכירי החברה, השירות צפוי להתרחב גם לערים נוספות בישראל במהלך השנה הקרובה. עוד החברה פרסמה כמה סטטיסטיקות מעניינות במיוחד מהשנה האחרונה ושיתפה בדיוק כמה הישראלים נסעו בקורקינטים שלה ב-12 החודשים האחרונים. מהנתונים שנלקחו מהמערכות של בירד, הישראלים ביצעו כשני מיליון נסיעות מיום כניסת השירות. אותן נסיעות הושלמו על ידי למעלה מ-250 אלף רוכבים שונים.

כמו כן, מהנתונים שהחברה אספה עולה כי רכיבה ממוצעת אורכת כ-12 דקות, כשרק בתל אביב הרוכבים נסעו מספיק קילומטרים כדי להקיף את כדור הארץ בשלמותו 98 פעמים. עוד עולה כי מעל לשליש מכלל הנסיעות מתקיימות בין השעות 08:00 ל-10:00 או בין השעות 17:00 ל-19:00, מה שמחזק את טענת החברה כי הקורקינטים שינו את דרך ההתניידות של אנשים רבים ברחבי הארץ, בייחוד בעת ההגעה ועזיבת מקום העבודה במהלך היום. "הקורקינטים השיתופיים מהווים הצלחה יוצאת דופן. החלטת החברה להשיק את ישראל כאחד השוורים הראשונים מחוץ לארצות הברית התבררה כמוצלחת במיוחד. מטרתנו, כפי שהוגדרה לפני שנה, הייתה להפחית את השימוש ברכב הפרטי והצלחנו בגדול בערים בהן אנו פועלים", אמר יניב ריבלין, מנכ"ל Bird בישראל.

עוד הגיעה גם סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה, מיטל להבי, על מנת להסביר על האופן שבו העירייה מתכננת לגרום ליותר אנשים להשתמש בכלים השיתופיים מאשר ברכב הפרטי שלהם. "המהפכה שאנו שואפים אליה משמעותה מעבר מרכב בבעלות פרטית להתניידות שיתופית". הוא היא שיתפה כי היעד העירוני הוא לגרום ל-25 אחוזים מכל התחבורה בעיר להיעשות באמצעות כלים שיתופיים עד שנת 2025. לבינתיים, באמצעות כלי המידע שבירד סיפקה לעירייה, היא פועלת נמרצות לשלב את החניות החדשות וכן את עולם הכלים השיתופיים בעיר לנוחות כולם. חשוב לציין כי בירד טוענת שהמידע המועבר לעיריית תל אביב הוא כמותי בלבד ואינו כולל פרטים אישיים של המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully