וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: החרימה לבתה את הנייד - אז היא צייצה בטוויטר דרך המקרר

15.8.2019 / 0:19

דורותי בת ה-15 הוענשה בידי אמה ונאסר עליה להשתמש בסמארטפון עד להודעה חדשה. לאחר ימים קשים במיוחד, היא ניסתה למצוא דרכים חלופיות לתקשר עם העוקבים שלה בטוויטר - והצליחה לצייץ מקונסולת המשחקים שלה ואפילו מהמקרר

איך עובדת אשליית הכדור של קווין פרי?/צילום: יוטיוב וטוויטר, עריכה: תום זואילי

בסרטון - טריק הכדור של קווין פרי שהפך לויראלי בטוויטר ובאינסטגרם

צעירה בעלת תושייה הצליחה לתקשר עם העוקבים שלה בטוויטר - דרך המקרר. סיפורה של דורותי בת ה-15 סחף יותר מ-70 אלף משתמשים שהופתעו לגלות עד כמה הנחישות שלה להתחבר לרשתות החברתיות הובילה אותה לנקוט בצעדים דרסטיים - כמו לדבר אל המקרר שלה ולקוות שזה יעביר את המסר לעוקביה המודאגים.

דורותי, כמו כל נערה בגילה, מכורה לרשתות החברתיות ובעיקר לטוויטר, שם היא מצייצת מדי יום בעיקר בנושאים הקשורים לאלילה שלה - הזמרת אריאנה גרנדה. אממה, לפני כשבועיים דורותי בישלה לעצמה ארוחה וכשדעתה הוסחה בידי הנייד שלה - לא שמה לב לאש שפרצה במטבח. אמה כעסה מאוד והחליטה בצעד קיצוני לאסור על דורותי את השימוש בנייד שלה כדי שתלמד לשים לב למה שקורה בעולם האמיתי. "היא לקחה את כל המכשירים הטכנולוגיים כדי שאשים לב יותר למה שקורה סביבי", אמרה הצעירה שסיפרה את הדברים ל"גרדיאן" דרך האייפד של בן דודה מכיוון שהיא עדיין בעונש. "הרגשתי אבודה! לא ידעתי מה לעשות. השתעממתי כל הקיץ והטוויטר עזר לי להעביר את הזמן".

ככל שחלף הזמן, דאגה דורותי שלא הספיקה לעדכן את העוקבים שלה בהתרחשויות האחרונות וחששה לאבד אותם. בצעד נואש, היא החליטה לחפש דרכים אחרות לצייץ ועלתה על רעיון מבריק: להרגיע את העוקבים שלה בציוץ שתנסה לשלוח דרך מכשיר הנינטנדו שלה. אחרי שצייצה את ההודעה הבאה: "אני עוזבת לתמיד. אמא שלי לקחה לי את הנייד. אתגעגע לכולכם. אני בוכה. שלום", אמה נחשפה לציוץ וצייצה בעצמה: "ראיתי שדורותי השתמשה בטוויטר דרך הנינטנדו שלה. החשבון הזה ייסגר עכשיו".

דורותי הצליחה לצייץ דרך הנינטנדו:

אבל אמא שלה תפסה אותה:

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully