וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייסון, מכונת קפה ואוזניות אלחוטיות: המוצרים השווים שאתם יכולים לקנות בישראל

15.8.2019 / 14:25

מכונת קפה שווה, דייסון, מייבש שיער, סיר טיגון ועוד: בלי לחכות שבועות עד שהמוצרים יגיעו הביתה, ובלי לשלם יותר מחו"ל. אספנו כמה מוצרים מעניינים שנמכרים בישראל וכדאי שתכירו. לט"ו באב או סתם כדי לפנק את עצמכם

מתנה - גודל סקר. ShutterStock
מתנה/ShutterStock

קניות בחו"ל של מוצרי צריכה ומוצרים טכנולוגים לעיתים תכופות זולות יותר מרכישה בישראל, אך יש כמה מוצרים שעדיין תתקשו להזמין מחו"ל כמו סיר טיגון, מכונת קפה או רחפן שידרוש מכם לא מעט אישורים. אספנו את המוצרים הכי שווים שאתם יכולים לקנות מהארץ, והמחירים יחסית אטרקטיבים לחו"ל ובחלק מהמקרים כמו הדייסון V11, הם אף זולים יותר מאירופה. אז אם זה מתנה לבן או בת הזוג לט"ו באב, או שסתם בא לכם לפנק את עצמכם בלי קשר, הנה כמה מוצרים שאתם חייבים להכיר.

סיר טיגון Philips Airfryer XXL

תתחילו לבשל ולאכול בריא: פיליפס מציעה סיר טיגון על "אדי שמן", כך שתוכלו לבשל את האוכל עם 90 אחוזים פחות שמן מבישול רגיל. הסיר טיגון מאפשר בישול החל מעוף ועד ל-1.4 קילוגרם של צ'יפס בבת אחת. עוד ניתן להכין באמצעותו שניצלים, דגים, אנטיפסטי ואפילו קינוחים. מדובר בטכנולוגיה ייחודית שעליה רשמה פיליפס פטנט, והיא מסייעת להפחית את כמות השומן במזון ולהכין מגוון מאכלים טעימים ובריאים. עוד למכשיר חמישה מצבי בישול מוגדרים מראש, בקרת טמפרטורה ואפילו מצב שידאג כי המנות יבושלו בצורה מושלמת כדי שניתן יהיה להגישן בכל זמן. מחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,990 שקלים וניתן להשיגו בחנויות החשמל המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully