וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב, ג'ימייל, קלנדר ודרייב: תקלה בכל שירותי גוגל

19.8.2019 / 21:32

לאחר תקופה יציבה יחסית אצל ענקית החיפוש, משתמשים ברחבי העולם מדווחים כי כל שירותי גוגל קרסו. לא ניתן לגשת, בין היתר, לגוגל דרייב, קלנדר, ג'ימייל ויוטיוב

תרמית ג'ימייל חדשה. צילום מסך
כל שירותי גוגל קרסו/צילום מסך

משתמשים ברחבי העולם מדווחים על קריסת כל שירותי גוגל, כך עולה גם מהאתר Downdetector, שמדווח על קריסות כאלו לעיתים תכופות. גם ברשתות החברתיות לא רגועים, והמשתמשים מציפים תלונות על כך ששירותי החברה קרסו וחדלו מלפעול. רק נזכיר שגוגל מפעילה מיליארדי מכשירי אנדרואיד, כך שגם חנות האפליקציות לא פועלת כרגע. עוד שירות המייל הפופולרי בעולם, שהוא כמובן ג'ימייל, חדל מלפעול בעקבות התקלה. בין היתר, גם דרייב, קלנדר, דוקס ושאר שירותי גוגל אינם פועלים כרגע.

על פי האתר downdetector המספק תמונת מצב על השירותים הללו בזמן אמת, נראה כי התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה, המזרח התיכון לרבות ישראל, ארצות הברית ודרום אמריקה. משתמשים מתלוננים כי הם אינם מצליחים להתחבר לשירותים או להשתמש בהם. גוגל טרם התייחסה לבעיות ואין צפי למתי הן יפתרו אותן.

"נראה שזה במיוחד שירות אימות הזהות שלהם (Oauth). כלומר זה שירות שמאמת את הזהות של משמשים ברשת כאשר הם מנסים לגשת לשירותים כמו שלנו (logz.io)". אמר תומר לוי, מנכ"ל ומייסד logz .io. "זאת אומרת, אם ארגון מסוים משתמש בגוגל כשירות האימייל שלו העובדים שלו לא יוכלו להיכנס להמון מערכות קריטיות לארגון, כמו המערכת של logz.io. ישנם דיווחים ראשונים על עוד מערכות של גוגל שלא עובדות".

מגוגל נמסר: "אנחנו בודקים את התקלות בג'ימייל. אנחנו נספק עוד מידע בקרוב. המשתמשים שנפגעו מתקשים להתחבר לכל שירותי ג'ימייל".

עדכון 00:08: גוגל מסרה כי התקלה תוקנה. "הבעיה עם ג'ימייל אמורה להסתדר למרבית מהמשתמשים. אנחנו נמשיך לעבור כיד לשחזר את השירותים עבור המשתמשים שעדיין נפגעו מהתקלה, אך נפסיק לעדכן בנוגע לבעיה הנוכחית".


(עדכון ראשון: 21:32)

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully