וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מביאה את כוח העיבוד ועוצמת השרתים אל ישראל

17.8.2019 / 14:40

חברת אמזון מביאה את כוח העיבוד ועוצמת השרתים שהחברה מספקת גם אל ישראל. " בזמן שאנו ממשיכים לתמוך בלקוחותינו בישראל, אנו שמחים להרחיב את הנוכחות שלנו עם השקת התשתית הראשונה של AWS בארץ", אמר הראל יפהר, מנהל אמזון ווב סרוויס AWS בישראל

אמזון. ShutterStock
אמזון מציעה חבילה של שירותים שכוללים אינטגרציה עם כוח מחשוב, רישות ושירותי אבטחה./ShutterStock

חברת אמזון הכריזה על השקת תשתית הראשונה בישראל עם הפעלה מקומית של CloudFront edge Location. אמזון מציעה חבילה של שירותים שכוללים אינטגרציה עם כוח מחשוב, רישות ושירותי אבטחה. כך ישראל מצטרפת לרשת תשתית הענן הגלובלית של שירותי התשתיות של אמזון, הכוללת פריסה עולמית של 188 נקודות בעולם, ב-70 ערים על פני 31 מדינות. "בזמן שאנו ממשיכים לתמוך בלקוחותינו בישראל, אנו שמחים להרחיב את הנוכחות שלנו עם השקת התשתית הראשונה של AWS בארץ", אמר הראל יפהר, מנהל אמזון ווב סרוויס AWS בישראל.

אחת מהחברות הישראליות שעושות שימוש בטכנולוגיה של אמזון, הינה חברת סלקום שמשתמשת בשרתי אמזון כדי להעביר תכנים למנויי סלקום TV. בין היתר סלקום נהנת מסטטיטיקה אודות חווית הלקוח, וזיהוי ופיתרון בעיות טכניות בזמן אמת. "האופי הגמיש של שירותי אמזון ובמיוחד של Amazon CloudFront משמעותו היא כי אנו יכולים לספק יותר תכנים, לבסיס משתמשים רחב יותר, באיכות גבוהה ובעלויות נמוכות יותר. אתר ה-Edge המקומי החדש של AWS יספק את חוויית הטלוויזיה הטובה ביותר ללקוחותינו בישראל", אמר רפי שאולי, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בסלקום. לאמזון ווב סרוויס AWS יש כיום צוותים גדלים של מנהלי לקוחות, ארכיטקטים של פתרונות, מנהלי שותפים, יועצי שירותים מקצועיים, צוות תמיכה ומגוון פונקציות אחרות, המסייעים לארגונים להאיץ טרנספורמציה דיגיטלית, לייצר חדשנות במהירות רבה יותר עבור לקוחות ומשתמשים.

לקוחות ישראליים מכל קשת התעשייה מפיקים תועלת מהגמישות, יכולות הפריסה והאבטחה של שירותי AWS. חוויית המשתמש המשופרת והמהירה שמספקת התשתית המקומית של Amazon CloudFront תאיץ את השימוש באפליקציות בישראל של יישומיי מסחר אלקטרוני, חינוך, בידור, גיימינג, בריאות, מדיה, בנקאות ושירותים ממשלתיים. שירות Lambda@Edge המשולב ב- Amazon CloudFront יאפשר למפתחים ליישם אפליקציות בעלות תגובה מהירה המאפשרת הרצת קוד ללא שרת (serverless), בפריסה גלובאלית ומבוזרת. שירות זה מיועד עבור תרחישים כדוגמת ניתוב חכם, אבטחה, חסימת בוטים ואופטימיזציה של מנועי חיפוש. בנוסף, לקוחות יכולים להגן על האפליקציות שלהם באמצעות שימוש ב-AWS WAF ו-AWS Shield. AWS WAF הוא פיירוול לאפליקציות ווב שמאפשר ללקוחות ניטור ובקרה של הבקשות הנשלחות ל- Amazon CloudFront, ו- AWS Shield הוא שירות אבטחה נגד מתקפות מבוזרות למניעת שירות (DDoS). בדומה לטכנולוגיות אחרות של AWS, Amazon CloudFront זמין בשירות עצמי ובמודל תשלום לפי צריכה ללא התחייבויות לטווח ארוך וללא תשלום מינימום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המשרדים של אמזון בישראל מאכלסים צוותים העובדים על Alexa Shopping, אמזון ווב סרוויס AWS, Prime Air ו-Annapurna Labs ובנוסף שוכן בו Floor28, מתחם ייעודי חדש שתוכנן במיוחד לארח אירועים של התעשייה, סדנאות ואת AWS Builders Space. Floor28 פתוח לכל הארגונים החל מסטארט-אפים, דרך חברות אנטרפרייז וגופי ממשלה, ולאפשר להם לקבל ייעוץ ומומחיות הנדרשים לבנות ולהרחיב את ארגוניהם בקלות, תוך שימוש בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS. Floor28 מאכלס גם את מתחם AWS Builders Space שתוכנן במיוחד לספק לסטארט אפים בשלבים מוקדמים וליזמים את המשאבים הטכנולוגיים, הדרכה וחונכות על ידי ארכיטקטים של פתרונות מאמזון ווב סרוויס AWS וצוותים של מנהלי לקוחות, זאת באמצעות תכנית בת 10 שבועות של שהות במקום. ב- AWS Builders Space יש מרחב עבודה משותף בקומה 28 המיועד לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים כדי להאיץ את תהליך הבנייה של מוצר בר קיימא מינימלי מוכן לפריסה, ומאפשר לסייע לחברות מגובות הון סיכון להגיע לנקודת הציון הטכנולוגית הבאה שלהם או להשיק מוצר חדש.

מה הייחודיות של התשתית שהשקתם?

"זו התשתית הראשונה שלנו בישראל. CloudFront הוא שירות של AWS להפצה של נתונים ותכנים עם אבטחת סייבר מוגברת. התרחבות זו של תשתית AWS לישראל משפרת את הזמינות והביצועים ש ל-Amazon CloudFront עבור משתמשי הקצה ברחבי הארץ, אשר יחוו שיפור של עד 75% בביצועים".

למה השקתם אותה עכשיו בישראל?

"שירותי AWS Edge החדשים הם חלק מהשקעה מתמשכת של אמזון ווב סרוויס AWS ואמזון בישראל, אנו קשובים לצורכי לקוחותינו והקמת התשתית בישראל באה כמענה לצרכיהם".

למה זה בעצם חשוב לארגונים?

"לקוחות ישראליים מכל קשת התעשייה מפיקים תועלת מהגמישות, יכולות הפריסה (scalability) והאבטחה של שירותי AWS. חוויית המשתמש המשופרת והמהירה שמספקת התשתית המקומית של Amazon CloudFront תאיץ את השימוש באפליקציות בישראל של יישומיי מסחר אלקטרוני, חינוך, בידור, גיימינג, בריאות, מדיה, בנקאות ושירותים ממשלתיים".

מה המחירים של Amazon CloudFront?

"בדומה לטכנולוגיות אחרות של AWS, Amazon CloudFront זמין בשירות עצמי ובמודל תשלום לפי צריכה ללא התחייבויות לטווח ארוך וללא תשלום מינימום".

בשנת 2014 אמזון ווב סרוויס AWS פתחה את המשרד הראשון בישראל ומאז אמזון הקימה מרכז מחקר ופיתוח ובשנה לאחר מכן אמזון ווב סרוויס AWS הרחיבה את נוכחותה בארץ עם הרכישה של Annapurna Labs. ההתמקדות של ישראל במחקר ופיתוח אפשרה לאמזון לחולל חדשנות במוצרים ובשירותים של החברה, כולל Prime Air, Alexa Shopping, כמו גם פיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחומי הרשת, האבטחה והאחסון עבור אמזון ווב סרוויס AWS.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully