וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירקשנטוק, נספרסו ועוד: המבצעים השווים שאפשר למצוא באמזון

22.8.2019 / 9:25

הליש"ט והדולר שומרים על שערים נמוכים במיוחד, וכל עוד הם בשפל אתם יכולים להרוויח: הודות להתחזקות השקל, והמבצעים ברשתות בארצות הברית ובריטניה, תוכלו ליהנות ממוצרים בהנחות משמעותיות. אספנו את המוצרים השווים ביותר

אמזון. ShutterStock
כל המבצעים השווים באמזון. אמזון/ShutterStock

ביממה האחרונה מטבעות החוץ התחזקו מעט, אך הם עדיין נמצאים בשפל שלא נראה שנים רבות. הדולר עומד על 3.52, הליש"ט על 4.28 והאירו על 3.91. עבור הצרכנים הישראלים שלא מייצאים סחורה לחו"ל, מדובר בחגיגה ובצדק. תוסיפו לזה את המבצעים המשתלמים שזמינים באמזון, ובכלל מדובר בחיסכון משמעותי. אז לאלו שלא יזדמן להם לבקר בארצות הברית או אנגליה בזמן הקרוב, הודות לאמזון ושירותי המשלוחים כמו DealTas, תוכלו ליהנות מהשערים הנמוכים והמבצעים גם מישראל. כדי ליהנות משער באמת נמוך ועם כמה שפחות עמלות, וודאו שאתם משתמשים בכרטיס אשראי של ישראכרט שמציע עמלה של 2.7 אחוזים בלבד ברכישות בחו"ל, או לחילופין הצטרפו למועדון שמקנה עמלת המרה נמוכה. עוד חשוב לשים לב כי אתם רוכשים באמזון במחירים המקומיים ולא מבצעים את ההמרה של אמזון לשקלים.

עוד חשוב לשים לב שחברות לדוגמת Ushops ו-DealTas יכולות לספק לכם כתובת אמריקנית במידה ואין משלוח לישראל. את המוצרים תהיו חייבים לשלוח למחסני החברות, וכשהם יגיעו, תקבלו הודעה ותתבקשו לצרף חשבונית. החישוב של עלויות המשלוח והמע"מ יעשו לפני שהמוצר מגיע לישראל, כך שלא צפויות הפתעות, והתשלום יתבצע כבר מראש. זכרו שבהזמנות בסכום של 75 דולרים ומעלה, תצטרכו לשלם מע"מ, ועל מוצרים נבחרים, תצטרכו לשלם גם על מסים. כמו כן, במידה ואינכם רוצים לשלם על מנוי פריים ואתם רשומים חדשים לשירות, זכרו לבטל אותו לאחר חודש, אחרת אמזון תתחיל לגבות מכם כסף.

כדי להצטרף לאמזון פריים בצעו את הפעולות הבאות: אם אתם כבר מנויים, לחצו בצד ימין על Account & Lists ואחר כך בחרו ב-Your Account. שם יפתח לכם חלון חדש ובצד ימין למעלה, בין כל האייקונים, תמצאו אייקון של קופסה כחולה עם הכיתוב "Prime". לחצו עליו ובמסך שיפתח, תוכלו להצטרף למנוי ה-Prime השבועי החודשי או השנתי. בכל רגע, תוכלו לבטל את המנוי החודשי או השבועי. במידה ואתם בזה הרגע פותחים חשבון, במהלך תהליך ההרשמה אמזון תציע לכם להצטרף לפריים. בעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully