וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הזרמת המוזיקה מתחמם: ספוטיפיי נותנת לכם הטבה בשווי 60 שקלים במתנה

22.8.2019 / 12:52

מנוי לשלושה חודשים ללא עלות; שוק הזרמת המוזיקה מתחמם וספוטיפיי מנסה לחזק את מעמדה אפילו יותר מול המתחרים. לצד הוספת יותר ויותר אפשרויות עבור המשתמשים החינמיים, ספוטיפיי מציעה כעת שלושה חודשי פרימיום ללא עלות עבור מצטרפים חדשים

הנפקה ספוטיפיי וול סטריט. AP, AP
ספוטיפיי/AP, AP

ספוטיפיי, שנחשב כיום לשירות ההזרמה הגדול והפופולרי בעולם, מציע למשתמשים שלושה חודשים של מעמד פרימיום בחינם. שוק שירותי הזרמת המוזיקה מתחמם וספוטיפיי מעלה ומשווה את חבילת ההטבות שלה למשתמשים חדשים לזו המוצעת בשירות המוזיקה של אפל. ספוטיפיי הציעה בעבר ללקוחות חדשים חודש אחד בלבד להתנסות בפרימיום ללא עלות, כשהמחיר לאחר מכן עמד על 20 שקלים. לעומתה, אפל הציעה שלושה חודשים להתנסות ללא עלות עוד ביום השקת השירות בעולם, כשהמחיר לאחר מכן היה זהה לזה של ספוטיפיי. כעת, ספוטיפיי הודיעו כי יציעו שלושה חודשי התנסות ללא עלות ללא הגבלה של זמן, כמו באפל מיוזיק.

אלכס נורסטרום, סמנכ"ל בספוטיפיי ומנהל שירות הפרימיום בספוטיפיי אמר "האזנה למוזיקה ולפודקאסטים ממלאים תפקיד חשוב בחיי היום-יום של כולנו, לכן רצינו להעניק למשתמשים שלנו שלושה חודשים מלאים של חווית הפרימיום של ספוטיפיי. מתוך ההבנה שלוקח זמן להנות מחווית הפרימיום המלאה ומכל הפיצ'רים שהיא מציעה ואנחנו נרגשים לאפשר למשתמשים שלנו גישה חינמית ואת האפשרות להתאהב ביותר מ-50 מיליון שירים, מיליארדי פלייליסטים ו-450,000 פודקאסטים - בחינם". חשוב לציין כי המבצע החדש מוצע ללקוחות חדשים בלבד, כלומר לאלה שלא נרשמו בעבר לשירות הפרימיום של החברה.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ספוטיפיי/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ספוטיפיי השיקה את שירות הזרמת המוזיקה שלה בארץ בחודש מרץ אשתקד. מאז הממשק עבר המון שינויים ובחברה אף הוסיפו פלייליסטים בעברית ופודקאסטים. השירות זכה להצלחה לא מעטה ובעולם השירות נחשב לפופולרי והפעיל ביותר מבין המתחרים. לספוטיפיי מעל ל-200 מיליון משתמשים, מתוכם מעל ל-100 מיליון משלמים על מנוי פרימיום וכן ספריית המוזיקה שלה מורכבת ממעל ל-50 מיליון שירים. על מנת להירשם לפרימיום ולקבל שלושה חודשי ניסיון, תוכלו להיכנס לכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully