וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים ואתם בהיי-טק: קורס הסייבר של צ'ק פוינט ממשיך לשנה השלישית

26.8.2019 / 11:23

חושבים שיש לכם את הכישורים לעבוד בעולם הסייבר? חברת צ'ק פוינט תפתח בנובמבר הקרוב קורס שיימשך שלושה חודשים ויכשיר את התלמידים לעולם הסייבר. התלמידים יהנו ממשכורת ואם יסיימו את המשך העבודה, הם עשויים להמשיך לעבוד בחברה

צ'ק פוינט. יח"צ,
שלושה חודשים ואתם בהיי-טק./יח"צ

הדרך להיי-טק מתקצרת: חברת חברת האבטחה צ'ק פוינט השיקה לפני שלוש שנים את "אקדמיית צ'ק פוינט". מדובר על קורס מרוכז שאורכו שלושה חודשים, ובמהלכו החברה משלמת לסטונדטים משכורת, ובוגרי הקורס ברובם, ממשיכים לעבוד עבור חברת האבטחה, ונהנים מכל התנאים שעובדים ותיקים נהנים מהם, או בוגרי 8200 והיחידות הצבאיות. "קורס זה בלשון המעטה, זו אקדמיה וזו שנה שלישית שאנחנו עושים את זה", אמר יניב בלמס, מנהל קורס צ'ק פוינט אקדמי ומנהל קבוצת המחקר בחברה. "היה לי אישית וגם לצ'ק פוינט בכלל, איזשהו פער שכשאנחנו באים לגייס אנשים שמבינים בתחום הזה, יש נטייה טבעית לזה שאנשים בתחום הם בוגרים של 8200 ויחידות אחרות", הסביר.

"אני לא בוגר 8200 והצלחתי להיכנס פנימה. זה לא עושה צדק, כי יש עוד הרבה אנשים שהם לא בוגרים אבל אין להם את ההזדמנות כי קשה לצבור את הניסיון. אם אתה לא משם אז אתה לא יכול לצבור את הניסיון. אז החלטנו לייצר את הקורס", הוסיף בלמס. הקורס יפתח בנובמבר הקרוב, אך כדי להתקבל אליו, המועמדים יצטרכו להירשם לאתר האתגרים של צ'ק פוינט ולפתור אותם. לדברי החברה, כ-5,000 אנשים נרשמו עד כה, כשמהם עברו כ-600 אנשים את רף האתגרים שמיועדים גם לאנשים ללא ניסיון. האתר זמין בקישור הבא.

מתוך ה-600 אנשים שעברו עד כה את רף האתגרים, כ-20 מהם יבחרו לקורס אחרי סינון קפדני שכולל ראיון ומבדקים נוספים. "מי שמתקבל מקבל כסף, וצ'ק פוינט משלמת לתלמיד כדי שיעבור את הקורס", אמר בלמס. עוד ציין כי צ'ק פוינט משקיעה מיליוני דולרים על הקורס, ומדובר בתרומה לקהילה. "גם אם מישהו יסיים את הקורס וירצה לעבוד במקום אחר - זה אפשרי. אני מאוד שמח שאנחנו נותנים הזדמנות". עוד לדבריו, הקורס מהווה "השתלמות קורס מקצועי", כשיש אנשים רבים שמגיעים אחרי שסיימו תואר, ומנגד יש כאלו שגם באים לפני התואר ואף אחד התלמידים בעבר היה ללא תעודת בגרות. "אנחנו בעיקר בוחנים האם יש לך את זה. האם אתה חושב מחוץ לקופסה, האם אתה בכיוונים הנכונים, האם יש לך את האופי הנכון, הכלים המתאימים ועל בסיס זה אנחנו בוחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ק פוינט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully