וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינוק בהיי-טק: כך מכינים את ילדי העובדים לשנת הלימודים החדשה

30.8.2019 / 8:44

כמו מדי שנה, התלמידים יחזרו לבית הספר ב-1 בספטמבר ויתחילו את שנת הלימודים תש"פ. בחברות ההיי-טק דאגו להכין את ילדי העובדים שעולים לכיתה א' או אלו שחוזרים לבית הספר, עם שלל פינוקים כמו הצגות, פעילויות מהנות ואפילו ציוד אישי

הפינוקים בחברת SAP. דור פיינה,
הפינוקים בחברות ההיי-טק./דור פיינה

חברות ההיי-טק בישראל משקיעות לא מעט בעובדים, וכולן מנסות להתחרות על כוח אדם איכותי. על מנת לשמר אותם, חברות ההיי-טק מציעות משכורות גבוהות, תנאים מצויינים, לרבות תנאי עבודה שיגרמו לעובדים להרגיש הכי בנוח שיש. כחלק מהפעילויות, מבצעות חברות ההיי-טק גם פעילויות עבור ילדי העובדים. הפעם, חברות ההיי-טק פינקו את ילדי העובדים שחוזרים לבית ספר, או כאלו שעולים לכיתה א'. כמו שאפשר לצפות: גם הפעם החברות השקיעו עם הצגות פרטיות, ציוד עם שם הילדים מוטבע, וזמן איכות יצירתי עם ההורים.

מטריקס: מתנות לבית הספר והצגה פרטית

מטריקס, חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, עורכת פעילויות חברתיות רבות לעובדיה במהלך השנה וביניהן גם פעילות לכיתה א'. האירוע, שכולו הוקדש לילדים, התקיים השנה בהיכל התרבות חבל מודיעין ואירח מספר עצום של כ- 500 ילדים והורים שזכו לקבלת פנים חגיגית במיוחד עם כיבוד טעים ועשיר, להטוטנים וקוסמים, עמדות צילום וחוויה, תחרויות נושאות פרסים, ומתנות שוות לבית הספר מבית YOLO. לאחר מכן צפו הילדים בהצגה פרטית של המחזמר "גלי" מבית תיאטרון אורנה פורת המבוסס על שירי אהוד מנור ועוסק בעליה לכיתה א' וההתרגשות הגדולה לרגל המעבר לבית הספר. חן מימון, מנהלת הרווחה במטריקס אמרה: "למטריקס יש כיום מעל 10,000 עובדים וחשוב לנו להשקיע בהם הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת רווחה, גם הילדים שלהם - הם חלק חשוב ממשפחת מטריקס המורחבת. הפעילות השנה הייתה מרגשת במיוחד וקיבלנו פידבקים נהדרים מההורים והילדים שנהנו מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • היי טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully