וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד לקראת החזרה לבית הספר: "הטריקים" הסודיים שלא נמצאים בתפריט של ווטסאפ

1.9.2019 / 9:12

נפרדתם מהמייל והפכתם את ווטסאפ לכלי העבודה המרכזי או שפשוט רוצים להכיר כמה פונקציות שלא נמצאות בתפריטי ווטסאפ? אז לא מדובר בפונקציות חדשות, אך הן עדיין נסתרות. כך תדגישו מלל, תשנו את הפונט ותוכלו להפיק יותר מאפליקציית המסרים הגדולה בעולם

ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

חוזרים ללימודים והולכים להשתמש בווטסאפ ככלי עיקרי להעברת סיכומים או שפשוט משתמשים בצורה תדירה בווטסאפ ורוצים ללמוד כמה טריקים "סודיים"? אז חשוב לציין שמרבית מהטריקים האלו לא חדשים, והם זמינים מזה זמן רב, אך לא כולם מכירים כיצד ניתן להדגיש מלל, לבצע קו מחוק או לשנות את הפונט. ווטסאפ הפך לכלי תקשורת מרכזי ואנשים רבים מעדיפים לעבוד דרך הווטסאפ במקום המיילים, מה שמוביל גם לשליחת הודעות בכמות גדולה. עם הזמן, האפליקציה מתפתחת ומביאה פיצ'רים חדשים שהופכים אותה לידידותית יותר למשתמש. במיוחד לקראת החזרה ללימודים, הנה כמה טיפים שלא נמצאים בתפריטי ווטסאפ, וכך תבצעו אותם.

רוצים להדגיש כותרות או משפטים חשובים? כך תדגישו את המלל

ווטסאפ מאפשרת הדגשת מלל ממש בדומה לוורד ומעבדי התמלילים הדומים כמו גוגל דוקס. אם אתם רוצים להדגיש טקסט או לסמן כותרות, תוכלו לבצע זאת באמצעות סימון המלל בכוכבית. כדי להדגיש את הטקסט, התחילו את המשפט בכוכבית וסיימו אותו בכוכבית, *לדוגמה*. כך המילה "לדוגמה" תהיה מודגשת. משתמשי האייפון לא יראו שהטקסט מודגש עד שההודעה תשלח, ואילו באנדרואיד ניתן לראות זאת מיד בסימון הכוכבית.

כמו בוורד ובגוגל דוקס: מלל נטוי

עוד ניתן לסמן מלל כנטוי, ואת אותו טריק ניתן לבצע ממש בדומה לסימון מלל מודגש: בדומה להדגשת הטקסט, בתחילת המלל הרצוי לחצו על קו תחתון, ובסוף המלל סיימו אותו עם קו תחתון. בדיוק כמו במלל מודגש, גם הפעם משתמשי האנדרואיד יוכלו לראות תצוגה מקדימה ואילו משתמשי האייפון יראו את המלל הנטוי רק אחרי שישלחו את ההודעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טריקים בטקסט ווטסאפ (סטרייקאאוט והדגשה). צילום מסך, צילום מסך
הטריקים שאפשר לעשות בטקסט על ידי סימונו בווטסאפ/צילום מסך, צילום מסך

עורכים מסמכים קצרים מהווטסאפ? כך תמחקו טקסט בקלות

באנדרואיד בפרט, וגם באייפון, סימן המלל אינו תמיד נוח. אם אתם עובדים על מסמכים קצרים ורוצים לערוך אותם בקלות ובזריזות, תוכלו לסמן קו חוצה בצורה פשוטה. כדי לסמן את המלל המחוק, השתמשו בסימן "טילדה" ~. בדומה למלל הנטוי ולהדגשת המלל, התחילו את הסימון בתחילת המשפט וסמנו שנית בסוף המשפט.

כך תשנו את הגופן

לשמחתנו ווטסאפ מאפשרת החלפת גופן (פונט) גם בשפה העברית, דבר שממש לא מובן מאליו. אם יש לכם מלל שאתם מעוניינים לשנות לו את הגופן, תוכלו לבצע זאת על ידי שימוש בסמן `. שימו לב, שלא מדובר בפסיק, אלא בסמן "grave accent" שנמצא בשימוש בעיקר בשפות כמו אנגלית, צרפתית, הולנדית או איטלקית. מכיוון שלא מדובר בסמן כל כך נפוץ, הוא בדרך כלל נמצא בתפריט השני של הסימנים. בדיוק כמו בהדגשת מלל, או מלל נטוי, מקמו את הסמן בתחילת המלל ובסופו. אך בשונה מהשאר, לא תוכלו לראות תצוגה מקדימה של המלל גם לא באנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully