וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת גילוח מבוססת בינה מלאכותית וטינדר לחניכיים: כל הפיתוחים שהוצגו בכנס המקדים של IFA

מכונת גילוח שממפה את תווי הפנים שלכם, מסכי טלוויזיה מתקדמים, מחשבי על ולהרגיש את הקול ב-360: במסיבת עיתונאים שמקדימה ל-IFA, חשפו היצרניות את הפיתוחים שיעסיקו אותנו בשנים הקרובות

הכניסה לתערוכת IFA ברלין. ShutterStock
הכנס המקדים ל-IFA./ShutterStock

לאחר שעזבה את את עסקי הטלוויזיה ומכרה את עסקי התאורה שלה פיליפס מתמקדת כרגע רק בעולמות הבריאות והלייפסטייל ונראה כי השנה החברה תגביר את פעילותה בתחום בכל הקשור לשוק הצרכני עם מגוון מוצרים חדשים ומסקרנים. המוצר הראשון שתשיק החברה היא מכונת גילוח העושה שימוש בבינה מלאכותית כדי להגיע לגילוח המשולם. כן זה נשמע מעט מופרך וכן זה נשמע כמו אוברקיל רציני אבל אין מה לעשות -יש משהו מסקרן במכונת גילוח שמכירה את תווי הפנים של המשתמש. מוצר מסקרן נוסף שהחברה תציג היא חגורה מיוחדת שאמורה לספק לכם משוב על איכות השינה שלכם ובכי חשוב? למנוע נחירות. אז איך היא עושה זאת? ובכן החיישן שמותקן על החגורה אמור לנתח את דפוס השינה שלכם ובאמצעות ויברציות לקדם תנוחות שינה שיועילו לכם ובכללותן - ימנעו ממכם לנחור. המוצר מעורר סקרנות רבה

פיליפס ai. יח"צ, צילום מסך
מכונת גילוח מבוססת בינה מלאכותית./צילום מסך, יח"צ

לכולנו יש סיבות די טובות לדחות את הביקור אצל רופא השיניים, אבל מצד שני אף אחד לא ממש נהנה מכאבי שיניים טורדניים או ממראה של חניכיים מדממות ובריאות שיניים מהווה השקעה ארוכת טווח ורציפה הדורשת את תשומת ליבנו. ובכן, ב- IFA GPC 2019, פיליפס הכריזה שהיא משיקה אפליקציה שתעזור להביא את הרופא אלינו.

אפליקציית Sonicare של פיליפס נועדה לפעול כמרכז וירטואלי לבריאות הפה כשהיא מעניקה למשתמשי מברשות השיניים החשמליות החכמות של החברה קבל משוב על תדירות ואיכות הצחצוח באמצעות דוחות ונתונים גרפיים. בנוסף,באמצעות שבב RFID האפליקצייה תיידע אתכם מתי צריך להחליף את ראש המברשת. אבל אם עד כאן הכל נשמע סטנדרטי הרי שהחידוש האחרון מסקרן במיוחד - לאפליקציה תהיה גם אופציה של של טיפול ישיר המאפשר לכם לצלם את השיניים שלכם ולשלוח אותה לרופא מומחה שעובד עם פיליפס וזה יחזיר לכם משוב אישי תוך 6 עד 24 שעות, מה שיתכן ויחסוך לכם נסיעה לרופא השיניים אם אינכם זקוקים ממש לטיפול ורק רוצים לשאול שאלה. נראה כי בשלב הבא יתכן ובפיליפס מקווים להפוך את האפליקציה לסוג של "אובר" של רופאי שיניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בישול חכם ובטוח

Safera Sense היא יחידת חיישנים חכמה המיועדת להצבה מעל הכיריים שלכם אשר עוזרת לפקח על פעולתן. יחידת החיישנים של ספרה תאפשר לכם להגדיר טיימר כדי שהתבשיל שלכם לא יישרף ובנוסף תפקח על איכות האוויר מסביב לתנור שלכם ותוודא שהכל כשורה. בשלב הזה עדיין מדובר בחיישן עצמאי שרק מנטר את איכות האוויר, הלחות והטמפרטורה בזמן אמת ושולח לכם התרעות על אלו לנייד או לטאבלט באמצעות אפליקצייה ייעודית (שגם עוזרת לכם לבשל) אבל בקרוב החברה צפוייה להכריז על אינטגרציה עם מערכת החשמל או השקע של התנור והכיריים וכך תוכל לנתק את היחידות הללו במקרה חירום.

מלחמת המסכים: היצרניות נלחמות והצרכן מרוויח

בשנה שעברה הייסנס הבהירה לעולם שהיא מכוונת לכתר יצרנית המסכים הגדולה בעולם עם חסות של 100 מיליון דולר למונדיאל. בשנה הקרובה נראה שהחברה תמשיך להתמקד במסכי ברזולוציית ה 8K אך הייסנס לא לבד ומנגד סמסונג ו-LG לא מתכוונות לוותר בקלות. מדובר בתחרות על ליבו של הצרכן, וגם תחרות מיתוגית: LG עם פאנל מסוג OLED שנחשב לאיכותי ביותר, אך גם יקר במיוחד, ואילו מנגד סמסונג עם הפאנל מסוג QLED. מדובר בתחרות מיתוגית וטכנולוגית: סמסונג מנסה לשכנע את המשתמשים כי טכנולוגיית ה-QLED עדיפה בהרבה, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר, אך נראה כי החברה עדיין לא הגיעה לתוצר מושלם.

טלוויזיה Hisense.
היצרניות נלחמות והצרכן מרוויח.

סמארטפונים חדשים ומחשבי העל של לנובו

לנובו עדיין לא וויתרה על חטיבת הסמארטפונים, והשנה היא צפוייה להשיק ב-IFA את סדרת ה-Note. מדובר בסדרה שהושקה בשנה שעברה בסין, ואילו השנה לנובו צפויה להשיק את הסדרה במדינות מפתח באירופה. את המכשירים אנחנו לא צפויים לראות בישראל, בטח שלא בזמן הקרוב. ישראל נחשבת לשוק צפוף, קשה ולא רווחי עבור לנובו. עוד החברה צפויה להכריז על מחשבי על חדשים, והיא עשויה לנצל את ההזדמנות להשיק מחשבי גיימינג חדשים, לצד אולי משקפי AR או VR, בדומה למה שהציגה בשנה שעברה, בשיתוף פעולה עם "מלחמת הכוכבים". אותו שיתוף פעולה הניב משקפי AR שהגיעו לישראל זמן קצר אחר כך.

להרגיש את הקול ב-360 מעלות

אחד המוצרים המסקרנים שיוצגו בארוע הוא הסאונד בר של סנהייזר הגרמנית - מי שהפכה לשם נרדף לאיכות בעולם הסאונד. החברה תציג את ה Ambeo Soundbar שאמור להציג רף חדש בכל מה שקשור לסאונדברים - אותם רמקולים מלבניים מאורכים שחוסכים לכולנו מקום בבית ומזמן החליפו את מערכות הרמקולים הגדולות. אם לפני כשנתיים נדמה היה שהשוק הזה מצטמצם הרי שעם עלייתה של נטפליקס חווית הקולונע הבייתית קיבלה זריקת מרץ מחודשת ובסנהייזר מבינים את זה טוב מאוד. האמבאו מתגאה בצליל תלת מימדי המסוגל למלא את החדר ולעטוף את המשתמש מכל כיוון. אז במה מדובר? ובכן 6 סאבוופרים, 5 טוויטרים, 2 רמקולים מרכזיים עליונים ומערכת התומכת בדולבי אטמוס שיודעת לכייל את הסאונד בהתאם לגודל החדר. הבעיה היחידה? המחיר. האמבאו יוצע למכירה במחיר של כ-2500 דולרים, ועדיין לא ברור מה יהיה מחירו בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • ifa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully