וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים החשובים: זה מה שאתם צריכים לדעת כשאתם מצלמים תמונה בסמארטפון

2.9.2019 / 16:41

חברות הצילום המקצועיות מדווחות על ירידה ניכרת במכירת מצלמות כיס, והסיבה ברורה: ההמון עבר לצלם בסמארטפון. כחלק מטרנד האינסטגרם, מלון ומרכז אומנויות בזכרון יעקב "אלמא" קיים לראשונה בישראל סדנת צילום ואנחנו אספנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר

מלון אלמא סדנת אינסטגרם. יח״צ,
הצלחה גדולה סביב סדנת האינסטגרם של מלון אלמא./יח״צ

מלון ומרכז אומנויות בזכרון יעקב "אלמא", הציע בתחילת השנה לאורחי המלון להשתתף בסדנת צילום לרשתות חברתיות, בהנחייתו של צלם האינסטגרם חן עמר. הסדנה זכתה להצלחה רבה, כשהיא מעניקה לאורחים ללא תוספת תשלום, ידע בסיסי בצילום תמונות. כעשרות אורחי המלון הצטרפו לסדנה שכאמור הייתה חינמית לגמרי, והתמקדה בדברים החשובים ביותר. מדובר בטרנד שהולך וגובר במלונות בעולם, שבו מציעות הרשתות לאורחי המלון סדנאות צילום, ואף בחלק מהמלונות תוכלו לרכוש צלם מקצועי שישתלט על חשבון האינסטגרם שלכם. נפגשנו עם חן עמר, צלם האינסטגרם ששיתף אותנו בכמה טיפים לצילום מקצועי.

קומפוזיציה

קומפוזיציה זהו מונח מתחום האומנות שבאמצעותו אנחנו הצלמים מעבירים את המסר שאנחנו מעוניינים בו. מבחינת עולם הצילום, קומפוזיציה זה המיקום של האובייקטים המצולמים בתוך התמונה והיחסים שיש ביניהם. לפני הכל! נשאל את עצמנו, מה אנחנו רוצים להדגיש? מה אנחנו רוצים כרקע? האם אפשר להעלים אובייקטים מהתמונה ע"י שימוש בתקריב או הרחקה ? מה שמעביר אותנו לטיפ הבא! מסגרות טבעיות!

מסגרות טבעיות

שימוש באלמנטים שונים כדי ליצור מסגרות טבעיות סביב אובייקט הצילום. זה לא חייב להיות "ממוסגר" מכל הצדדים כמו תמונה שתולים על הקיר, מספיק תחימה בעזרת 2 צלעות ואפשרי להגיע לרמה מקצועית של תמונה עם מצלמה מקצועית. דוגמאות למסגרות טבעיות: חלונות, דלתות עצים או כל דבר שניתן לתחום בעזרתו את הצילום שאנחנו רוצים להגיע אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השתקפויות וצל

תמיד תשתמשו בסוגים שונים שלי האלמנטים (צל והשתקפו) האלה כדי להוסיף יותר עניין ודרמה לתמונות שלכם. עמר מציע לאנשים שמבקשים ממנו טיפים לצילומים רחבים באמת להסתכל על צל של עץ, השתקפות של בניין עם זכוכית שגורם "להגדלת" תמונה, השתקפות של נהר לבניינים גורם לעומק.

שעה הנחיתה

השאלה הנשאלת בכל סדנת אינסטגרם של חן עמר, היא מהי? שעת הנחיתה היא השעה שהשמש אומרת לנו לילה טוב, היא בהחלט השעה שבא התמונה יוצאת בצורה הטובה ביותר מבלי להתאמץ הרבה ובצורה הטובה ביותר עם הגוונים המושלמים של השמיים.

ניקיון

אומנם זה הטיפ שאמור להיכתב לראשון הוא נשאר לסוף. בלי ניקיון העדשה אפילו עם מטלית של משקפים לא תוכלו לעולם לקבל את כל הטיפים האחרים, אז נקו את עדשת הסמארטפון שלכם ותחזרו לראש הרשימה ותתחילו לצלם!

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully