וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לסדרה חדשה? התכונה שכולנו רצינו מגיעה לנטפליקס

5.9.2019 / 16:52

עם היצע תוכן אינסופי, נטפליקס הפכה למעצמה בישראל, אך עושה זאת עם ממשק שקל מאוד להיאבד בו. כעת, ענקית הסטרימינג תציע למשתמשי השירות קטגוריה חדשה עם התכנים שעתידים לעלות בשבועות הקרובים ותאפשר התראות ברגע שסדרה שחיכינו לה תעלה לשירות

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

בקרוב תוכלו לקבל תזכורות לסדרות שעתידות להגיע לנטפליקס. נטפליקס מציעה אלפי תכנים בשירות ההזרמה שלה, אולם בחודשים האחרונים הייתה דעיכה גדולה מאוד בהשקת סדרות מקור. למעשה, ברבעון הקודם, החברה דיווחה לראשונה על התנתקות של כ-300 אלף לקוחות בארה"ב. בעקבות הפרשה, מנכ"ל החברה האשים את החוסר בסדרות מקור חדשות בירידה בכמות המצטרפים לשירות, והוסיף כי לדעתו החודשים הקרובים יהיו משמעותיים מאוד עבור השירות ונזכה לראות רבעון חזק יותר. כדי להילחם בכך ולהשאיר יותר משתמשים מעורבים בהשקות החדשותת שהשירות מתכנן, בנטפליקס שילבו בממשק תכונה חדשה התאפשר למשתמשים לקבל תזכורות על סדרות חדשות, ברגע שהן מתפרסמות.

עוד בנטפליקס מתייחסים לתלונה הגדולה ביותר של המשתמשים בשירות. על אף ההיצע הרחב, משתמשים רבים מתלוננים כי היצע התכנים לא תואם את ההעדפות שלהם. תצוגת התכנים מתבצעת על ידי בינה מלאכותית בצורה אוטומטית, על בסיס הרגלי הצפייה של המשתמש. על פניו, האלגוריתם של נטפליקס אמור ללמוד את העדפות המשתמש בצורה מושלמת, אך משתמשים רבים בעולם מדווחים כי המצב בדיוק הפוך. לשם כך, נטפליקס מוסיפה קטגוריה חדשה בשם "לאחרונה", בה תציג למשתמשים מה עלה השבוע לשירות ומה עתיד להגיע בשבוע הקרוב לשירות.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully