וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFA 2019: לנובו ממציאה את הטאבלט שלה מחדש וקורצת לסטארטאפיסטים

יוסי לוי, ברלין

8.9.2019 / 7:52

לנובו ממשיכה את הקו שהציגה בשנים הקודמות ומעשירה את היצע המחשבים שלה עם סדרה חדשה לחלוטין, שידרוג ליין הטאבלטים שלה והצגת מוצרי בית חכם חדשים

עריכה: יוסי לוי, ברלין
לנובו IFA 2019. יוסי לוי, ברלין, מערכת וואלה!
היוגה סמארטאב של לנובו/מערכת וואלה!, יוסי לוי, ברלין

ענקית המחשוב חשפה לא פחות מ-19 מוצרים חדשים בסוף השבוע האחרון בפתח תערוכת - IFA 2019 ברלין, באחת מההשקות העמוסות של החברה בשנים האחרונות. גולת הכותרת באירוע Lenovo Tech Life המתקיים במסגרת IFA הייתה חשיפת מחשבי ה-ThinkBook 14 וה-15 החדשים, מחשבי המיינסטרים שתוכננו עבור שוק העסקים הבינוניים והקטנים ועדכונים לסדרות הניידים הפופולריות של החברה: Yoga C940, Yoga S740, Yoga C740, Yoga C640.

בפתח האירוע הסביר מנהל התקשורת הראשי של לנובו, טורוד נפטון, כי המשימה העיקרית של החברה היא לפתח חוויות חכמות יותר ובמקביל להתמקד בעיצוב חכם וקישוריות חכמה יותר. בשני הדגמים היוקרתיים יותר - C940 ו- S740 - לנובו הציגה תכונות בלעדיות כמו מצב קירור חכם מבוסס בינה מלאכותית, המשפר את ביצועי וחיי הסוללה וגם מצב המתנה מודרני, המאפשר למחשבים הניידים של סדרת היוגה להמשיך ולבצע משימות רקע כמו קבלת מיילים במצב שינה - ממש כמו בסמארטפונים. עוד הודיעה החברה כי היא תשלב את אלקסה, הסייעת הקולית של אמזון, בסדרת היוגה, באופן שיאפשר למחשבים ניידם וטאבלטים לתפקד כסייעות קוליות במצב שינה בזמן שהמחשב עצמו נעול.

לנובו IFA 2019. יוסי לוי, ברלין, מערכת וואלה!
היוגה סמארטאב של לנובו/מערכת וואלה!, יוסי לוי, ברלין

לאחר שנחשפה במרץ האחרון, במהלך הכנס העיסקי של החברה, הציגה לנובו את סדרת ThinkBook החדשה. מדובר בקו מחשבים ניידים, שתוכננו עבור לקוחות עסקיים, על כל המשתמע מכך, אך שומרים על עיצוב ותג מחיר של מחשבים צרכניים. באירוע הסביר אריק יו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מגזר ה-SMB בלנובו, כי החברה תכננה את ThinkBook במיוחד עבור כוח העבודה שמורכב מבני דור ה-Z ודור המילניום, עם תכונות ועיצוב שמזכירים את קלות השימוש והתגובתיות המהירה של הטלפונים החכמים. ומעבר לכך. "ניידי ה-ThinkBook גם מבטיחים עמידה בדרישות הביצועים והאבטחה ברמה העסקית ולכן משחררים את מנהלי ה-IT ב-SMB מהרבה מאוד טרדות", הוסיף יו.

עוד הציגה לנובו גם את קו הטאבלטים החדש של שהצליח לטשטש את הקווים בין טאבלטים לבין סייעות. ה- Yoga Smart Tab הוא טאבלט, שבתום השימוש בו יכול לתפקד כסייעת בייתית מבוססת העוזרת הקולית של גוגל, לדוגמת אלו שגוגל עצמה מוכרת. החידוש כאן הוא בעצם גליל המכיל צמד רמקולי JBL Hi-Fi והמשמש גם כסטנד לטאבלט. בלנובו מסבירים כי המחקרים שלהם העלו כי אחת הבעיות בשימוש בטאבלטים היא כי בתום השימוש אלו פשוט מושלכים בבית ללא שימוש. הבסיס החדש אמור להעניק לטאבלטים האלו חיים חדשים כהתקני בית חכם או אפילו סתם מסגרות לתמונות ובכך להעלות את רמת הפונקציונאליות של הטאבלט.

לנובו IFA 2019. יוסי לוי, ברלין, מערכת וואלה!
ה-Smart Tab M8 של לנובו/מערכת וואלה!, יוסי לוי, ברלין

היוגה סמארט טאב עצמו צוייד במסך בגודל 10.1 אינץ' וברזולוציית FHD התומך ב-Dolby Atmos ובעצם תומך בחווית בינג'ינג שהיא השימוש העיקרי כיום בטאבלטים הללו, על פי החברה. עוד הציגה החברה טאבלט פשוט יותר המיועד למשפחות בשם Smart Tab M8, שגם הוא מסוגל לתפקד בזמן הטעינה כסייעת קולית חכמה לבית המבוססת על העוזרת הקולית של גוגל.

הכתב הינו אורח של חברת לנובו בברלין

  • עוד באותו נושא:
  • לנובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully