וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה מיוחדת: המשחק שיאפשר לכם להרגיש כמו גיבורי העל האהובים של מארוול

יוסי לוי, ברלין

8.9.2019 / 9:52

תמיד חלמתם להיות קפטן אמריקה או קפטן מארוול ולהילחם בנבלים באמצעות כוחות העל שלכם? ובכן, לנובו חברה לדיסני כדי לנסות להגשים לכם את החלום הזה. קבלו הצצה לשיגעון המציאות הרבודה החדש

עריכה: יוסי לוי

לפני כשנתיים לנובו חברה לדיסני לצורך השקת משחק מציאות רבודה של מלחמת הכוכבים בשם אתגר הג'דיי, אשר הצליח לעורר עניין ברחבי העולם. בסוף השבוע האחרון חשפה לנובו את הדור הבא בסדרה הזו - משחק ה AR "מארוול: מימד הגיבורים. מדובר בהמשך שיתוף הפעולה המעניין של לנובו עם דיסני בתחום משחקי המציאות הרבודה מי שרכשה לפני כמעט עשור את חברת הקומיקס מארוול ועומדת מאחורי זיכיון הסרטים המצליח שלה.

אז במה מדובר בעצם? ובכן, מארוול מימד הגיבורים מאפשר לכם לשחק בתפקיד של אחד משישה גיבורים אהובים של מארוול: קפטן אמריקה, ת'ור, הפנתר השחור, דוקטור סטריינג ', קפטן מארוול או סטארלורד משומרי הגלקסיה. יהיו לכם שלושה מצבי משחק מהם תוכלו לבחור: מצב סיפור יאפשר לכם לשחק כל גיבור ולהיאבק ב "דורממו", לורד המימד האפל מהסרט הראשון של דוקטור סטריינג', שמשגר מתקפת פתע על כדור הארץ בסיועם של לוקי, רונן המאשים, אולטרון וחייל החורף, מצב הישרדות יאפשר לך להדוף גלי אויבים, ולבדוק את הנקודות שלכם מול מתחרים אחרים מכל העולם, ובמצב הפעולה השלישי תוכלו להלחים גב אל גב עם חבר או חברה אחרים שלכם כשהתנאי היחיד לכך הוא שגם להם יש מערכת ובקרים משלהם ושניכם מחוברים לאותה רשת Wi-Fi.

לנובו ומארוול המשחק. יוסי לוי, ברלין, מערכת וואלה!
לנובו ומארוול המשחק/מערכת וואלה!, יוסי לוי, ברלין

מה שחדש ב"ממד הגיבורים" ביחס לאתגר הג'דיי הוא שהמשחק החדש לא עושה שימוש רק בבקר אחד כמו באתגר הג'דיי (שם היה מדובר בלייטסייבר) אלא בשני בקרים, מה שיאפשר לכם לבצע פעולות מורכבות מבעבר כמו "לפקוד" על לחשי שינוי המציאות של דוקטור סטריינג ' בשתי ידיים או להילחם כמו קפטן אמריקה כשיד אחת שלכם מחזיקה את המגן שלו.

ומה לגבי המחיר? ובכן, זה לא זול. המערכת כולה עולה 249.99 דולר, זאת בעוד שמשחק אתגר הג'דיי ששוחרר לפני כשנתיים עלה כ 199 דולרים. בשלב הזה המערכת זמינה למכירה רק באמזון בארה"ב ועדיין לא ברור מתי ואם בכלל היא תימכר בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הכתב הינו אורח של חברת לנובו בברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully