וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא מאכזב: מבול ההכרזות המשמעותיות של אפל

אירוע ההשקה של אפל לא איכזב ולו מעט. טים קוק ויתר על ההקדמה המייגעת והמיותרת למבול הכרזות שהתחיל מהרגע הראשון. לצד האייפונים החדשים, שזכו גם להורדת מחיר, קיבלנו שדרוג לפלטפורמת הגיימינג, שירות וידאו שובר נטפליקס, שעון חדש ואייפד. סיכמנו את ההכרזות מהאירוע

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

הרבה הפתעות לא היו, אבל עם זאת אפל כן הצליחה להפתיע כשהשיקה אייפד חדש וביצעה מיתוג מחדש לאייפונים. חשבנו שאנחנו יודעים הכל, ושהכל צפוי, אך אפל הצליחה להפתיע אותנו ובענק. האירוע של אפל התקיים אמש (שלישי) בקופרטינו, באולם סטיב ג'ובס שבמטה החברה. בניגוד לאירועים קודמים, האירוע הנוכחי הסתיים אחרי שעה וחצי, ובמהלכו הספיקה להכריז על שירות גיימינג חדש שיעלה 4.99 דולרים לחודש, לקבוע מועד השקה לאפל TV פלוס, להשיק אייפד, שעון ושלושה אייפונים חדשים. סיכמנו עבורכם את ההכרזות הכי משמעותיות מהאירוע של אפל.

האייפד החדש: החל מ-329 דולרים

שינוי עיצובי אין, אך עדיין מדובר על אחת מההכרזות החשובות ביותר של אפל. זהו האייפד מהדור השביעי, ומחירו יהיה זול מתמיד: 329 דולרים בלבד. בתרגום לשקלים הוא צפוי לעלות כ-1,300 עד 1,400 שקלים, וזהו האייפד הזול ביותר שהושק אי פעם. הוא כולל חומרה מעט ישנה כמו מעבד A10, אך הבשורה היא בעיקר במערכת ההפעלה. מאחר ומדובר באייפד חדש, הוא צפוי לקבל עדכונים לאורך השנים הקרובות, מה שאומר תמיכה ארוכת טווח ב-iPadOS. ביוני האחרון אפל השיקה מערכת הפעלה חדשה עבור האייפדים, ומדובר במערכת הפעלה שתתמקד יותר בריבוי משימות ועבודה על מסמכים, לרבות תמיכה בכרטיסי זיכרון, העברות קבצים ועוד. לא רק שהאייפד החדש מביא את כל זה במחיר נגיש, הוא גם מיוצר מ-100 אחוז אלומיניום ממוחזר. האייפד מהדור השביעי צפוי להפוך ללהיט מכירות אצל סטודנטים, ובעיקר עבור כאלו שמחפשים טאבלט במחיר נגיש.

האייפד החדש דור 7 - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
האייפד החדש/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

אייפון 11: שינוי תדמיתי מתבקש ולראשונה גם הורדת מחירים

אפל נפרדה מתדמית האייפון Xr, וקראה לאייפון הזול "אייפון 11". מעתה הצרכנים שירכשו את האייפון המוזל לא ירגישו שהם התפשרו, והשינוי הזה יעשה המון בכל מה שקשור למכירות. עוד אפל לא הזניחה את מערך הצילום והוסיפה מערך צילום כפול: הראשון עם חיישן ראשי שנמצא גם באייפון פרו, והשני עם עדשה רחבה. בלב המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים המתקדמת ביותר שניתן למצוא כיום בסמארטפון, כך לדברי אפל, ואותה ערכת שבבים גם נמצאת בפרו. כך למעשה, ההבדל היחידי בין הגרסה שעולה כמעט פי שניים, זהו רק המסך ומערך הצילום. החומרה זהה, אך המחיר כמעט מחצית משל האייפון פרו. עוד לראשונה אפל הורידה מחירים, ולא מדובר בהורדה דרמטית, אך אלו 50 דולרים שיעזרו לאייפון 11 להפוך ללהיט מכירות, עוד יותר מהאייפון Xr שהושק בשנה שעברה.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
האייפונים החדשים - אחד ליד השני/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

השעונים החדשים: המוצר הטוב ביותר שאפל מייצרת

בדיוק איפה שכל היצרניות נכשלו, אפל מצליחה ולא רק שהיא מצליחה, היא משגשגת ונחשבת לאחת מחברות השעונים הפופולריות בעולם. שעוני אפל הינם השעונים החכמים הנמכרים ביותר בעולם, ולדעתי, גם מדובר במוצר הטוב ביותר שאפל יצרה בשנים האחרונות. על העיצוב והמסגרת אפשר לדון רבות, ולהתווכח האם מדובר בעיצוב מרשים או שלא, אך מה שבטוח: השעונים עושים את העבודה בצורה הטובה ביותר. החל מחומרי הגלם ועד לתוכנה; השעונים של אפל מזהים האם המשתמש נפל ומזעיקים עזרה, הם מזהים את הדופק בצורה רציפה ואפילו יכולים לבצע בדיקת אק"ג במדינות נתמכות. ישנם עשרות מקרים וסיפורים שבהם חייהם של המשתמשים ניצלו בזכות השעון, ולא מדובר בתעלול שיווקי. הדור החדש לא מביא שיפור ניכר ומהפכני, אלא בעיקר את מה שרבים חיכו לו: שעון עם תצוגה רציפה וחיי סוללה ארוכים יותר. לא מדובר בבשורה של ממש, אך השקת השעונים החדשים עשויה להוזיל את מחירי השעונים מהדור הקודם, כך שמדובר בבשורה צרכנית.

השעון החכם של אפל סדרה 5. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
השעון החכם החדש של חברת אפל/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

אייפון פרו: הסמארטפון הטוב ביותר שזמין בשוק?

אפל הצליחה להפתיע את כולנו עם השינויים במותגי האייפון. עם זאת, נראה כי אפל מכוונת עם דגם אחד להמון, ועם הדגם השני למשתמשים המקצועיים, ואלו שמחפשים את היוקרה האמיתית. האייפון פרו מסתמן כסמארטפון הטוב ביותר שזמין, עם שיפור ניכר בחיי הסוללה של עד חמש שעות לעומת האייפון Xs Max שהצליח להביא גם הוא חיי סוללה ארוכים במיוחד, שיפור ניכר במצלמה שלטענת החברה, מדובר במצלמה הטובה ביותר ובערכת השבבים שנחשבת למתקדמת מאי פעם, ולערכת השבבים המהירה ביותר מבין כל הסמארטפונים. האייפון פרו מסתמן כמכונה משומנת לגיימרים, צלמים וכאלו שעובדים עם הסמארטפון. כך אפל ביצעה שינוי מיתוגי שמחלק בצורה ברורה את קהלי היעד של האייפונים החדשים. האייפון פרו נחשב לאחד מהסמארטפונים היקרים ביותר שזמינים כיום בשוק, אך נראה שאפל יודעת מה היא עושה, אך כל מה שנשאר זה לבדוק האם הוא מספק את הסחורה כפי שהיא מבטיחה.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
האייפון 11 פרו מקס/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

אפל TV פלוס: האם נטפליקס ודיסני צריכות לחשוש?

כשחברה בשווי טריליון דולר מסמנת תחום חדש, את עולם הסטרימינג, נראה כי השחקניות הוותיקות צריכות לחשוש. נטפליקס העלתה הילוך בניסיון ליצור פער משמעותי, וכך גם דיסני שאחראית על הפקת אינספור תכנים בלעדיים. עם זאת, אפל עומלת על הפקת תכנים מקוריים שהספיקו לעשות לא מעט רעש בעולם, כשסדרת הדרמה "The Morning Show", בכיכובם של ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון וסטיב קארל, כבר זכתה לתואר "הסדרה היקרה ביותר". בהכרזה אפל מסרה כי השירות יהיה זמין ביותר מ-100 מדינות, והחל מה-1 בנובמבר. המחיר? מפתיע בהחלט ועומד על 4.99 דולרים בחודש, כשהמשתמשים החדשים ייהנו מחודש מתנה. עוד בשורה היא שכל מי שירכוש אייפון, אייפד או מק, יהנה מהשירות בחינם למשך שנה, הטבה ששווייה 60 דולרים. ככל הנראה שבמהלך ההכרזה אפל ודיסני הבינו שהתחרות הולכת להיות קשה, אולי קצת יותר ממה שחשבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully