וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מכ-20 שקלים בחודש: יוטיוב משיקה את שירות המוזיקה שלה בישראל

11.9.2019 / 9:05

שוק הסטרימינג רותח: גוגל משיקה בישראל באופן רשמי את שירותי הפרימיום והמוזיקה של יוטיוב. השירות יציע למשתמשים לראות סרטוני דרך האפליקציה ללא פרסומות וגם כשהמסך של הסמארטפון כבוי, וכן ליהנות מהאפליקציה נוספת של החברה הייעודית להאזנה למוזיקה

יוטיוב מיוזיק. גוגל,
יוטיוב פרימיום/גוגל

באופן שקט למדי, השיקה גוגל את שירות המוזיקה שלה בישראל והציעה את "יוטיוב פרימיום" לקהל הישראלי. כעת החברה הודיעה על כך באופן רשמי ואף חשפה את טבלת המחירים החדשה, שעתידה להתחרות בשירותי המוזיקה של ספוטיפיי, אפל, ודיזר, שכבר הספיקו לצבור קהל לקוחות לא קטן בישראל. עבור ספריית המוזיקה הגדולה ביותר מבין השירותים, תשלמו כ-24 שקלים מדי חודש, ובתמורה תקבלו, מעבר למוזיקה, גם ספריה גדולה של תכנים ייחודיים מבית יוטיוב. עם זאת, הבשורה הגדולה ביותר היא ככל הנראה האפשרות לצפות בסרטוני יוטיוב ברקע וגם כשהטלפון נעול והמסך כבוי - וכמובן שהכל ללא פרסומות.

עוד מאפשרת האפליקציה לשמור סרטונים ולצפות בהם גם ללא חיבור לאינטרנט, למשל בזמן טיסה או נסיעה ברכבת. ברכישת מנוי של יוטיוב פרימיום, כל משתמש יקבל גישה ל"יוטיוב מיוזיק", אפליקציה חדשה וייעודית להאזנה למוזיקה. בנוסף לקליפים לשירים אהובים, התוכן המגוון של יוטיוב מכיל גם אלבומים רשמיים, סינגלים, רימיקסים, הופעות חיות וגרסאות כיסוי שאת חלקם ניתן למצוא רק בפלטפורמה מבית גוגל. עוד באפליקציית YouTube Music ייהנו המשתמשים מחווית ההאזנה ללא צפייה בפרסומת, ניגון ברקע, וגישה לספריית המוזיקה ללא חיבור לאינטרנט. כמו כן, האפליקציה תאפשר לכם לחפש באופן חכם את השירים, גם אם אינכם יודעים בדיוק את שם השיר או המבצע.

טבלת מחירים יוטיוב פרימיום. יוטיוב,
מחירי השירות החדש/יוטיוב

בדומה למתחרות, השירות של יוטיוב יציע אלגוריתם זיהוי משלו, שיאפשר לכם לקבל מדי יום מיקס חדש להאזנה המבוסס על הטעם האישי שלכם. הממשק, אגב, כבר עבר תרגום מלא לעברית וכולל גם מוזיקה ישראלית, כצפוי משירות כמו יוטיוב. כאמור, שירות המוזיקה החדש לצד יוטיוב פרימיום יעלה לכם 23.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו-31.90 שקלים למשתמשי אייפון. עם זאת, גוגל מציעה לכם לרכוש רק את שירות המוזיקה בלבד בעלות חודשית של 19.90 שקלים למשתמשי אנדרואיד ו-27.90 שקלים למשתמשי אייפון. יוטיוב תציע לכלל המשתמשים חודש חינם בעת ההצטרפות לשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully