וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפס מציגה מכונת גילוח עם בינה מלאכותית וחושפת פתרון חדש לנחירות

יוסי לוי, ברלין

11.9.2019 / 11:49

בשנים האחרונות האסטרטגיה של פיליפס העולמית הייתה להתמקד בעולמות הבריאות והלייפסטייל, ואם לשפוט לפי ההיצע שלהם השנה בתערוכת IFA בברלין, הרי שנראה כי השנה החליטו שם להגביר הילוך

עריכה: יוסי לוי

ביקור בביתן הענק של פיליפס בתערוכת IFA בברלין סיפק הצצה מסקרנת לחזון החברה ההולנדית לבית העתיד: מגאדג'ט שאמור לפתור את בעיית הנחירות דרך מכונת גילוח חכמה ועד לדגם Airfryer חדש - הרי שהעתיד לפי פיליפס מעולם לא היה חכם או מחובר יותר.

בפתח מסיבת העיתונאים של החברה רוי ג'ייקובס, מנהל עסקי ראשי בקבוצת ה-Personal Health בפיליפס סיפר כי החדשנות שהחברה הציגה ב-IFA השנה מציעה תובנות ועצות המבוססות על נתונים בהתאמה אישית מה שאמור להקל על צרכנים לקבל החלטה מושכלת בכל הנוגע לאימוץ החלטות בריאות יותר המשתלבות בצורה חלקה בשגרה היום - יום שלהם. בהמשך סיפר ג'ייקובס כי כ- 25% מהנשים וכ-40% מהגברים סובלים מנחירות, אשר לרוב מפריעות לשינה של השותפים שלהם - מה שהוביל את החברה לפתח ליין שלם של מוצרים בתחום.

בתערוכה השנה הציגה החברה את ה-Snoring Relief Band, רצועה חכמה וקלה במיוחד המכילה חיישן ומנוע רוטט הממוקמים מתחת לחזה אשר אמורים לשלוח רטט מותאם אישית ברגע שזו תזהה שאתם ישנים על הגב. מדוע דווקא על הגב? ובכן, מתברר שאם אין לכם בעיה רפואית אחרת, הרי ששינה על הגב היא אחת הסיבות הבולטות לנחירות. רצועת ה- ה-Snoring Relief Band, של פילפיס אמורה לספק לכם משוב על איכות השינה שלכם ובעיקר למונוע את הנחירה הבאה. אז איך היא עושה זאת? ובכן החיישן שמותקן על החגורה אמור לנתח את דפוס השינה שלכם ובאמצעות ויברציות לקדם תנוחות שינה שיועילו לכם ובכללותן - ימנעו ממכם לנחור. בחברה מדגישים שהמוצר אמור ללמד אתכם הרגלי שינה נכונים ויש לו עקומת למידה של כ-4 שבועות שלאחריה, כך מבטיחים שם, הגוף אמור להתרגל לשינה על הבטן או על הצד.

פיליפס ב-IFA 2019. פיליפס,
מכונת הגילוח החדשה של החברה/פיליפס

כאמור, המוצר החדש אמור להצטרף לסדרת המוצרים הקיימת של פיליפס בתחום השינה הכוללת כבר את המנורה החכמה/ שעון מעורר Connected Sleep and Wake-up Light עם תכונות אימון שינה חדשות ומשופרות ואת ה-SmartSleep Deep Sleep Headband רצועת הראש שאמורה לעזור לכם להירדם.

עוד הציגה החברה את ה- Philips Smart Shaver series 7000 מכונת גילוח חכמה המסוגלת לספק תוכנית גילוח מותאמת אישית לסוגי עור הפנים שלכם, באמצעות אפליקציה המנתחת את תווי הפנים בהתאם לתנועות המכונה. באירוע הציגה החברה גם את אפליקציית Sonicare למברשות השיניים החכמות שלה, שנועדה לפעול כמרכז וירטואלי לבריאות הפה כשהיא מעניקה למשתמשי מברשות השיניים החשמליות החכמות של החברה קבל משוב על תדירות ואיכות הצחצוח באמצעות דוחות ונתונים גרפיים. נראה כי בשלב הבא יתכן ובפיליפס מקווים להפוך את האפליקציה לסוג של "אובר" של רופאי שיניים בעזרת ממשק ייחודי המאפשר התייעצות עם רופאי שיניים באמצעות שליחת תמונות של הלסת וקבלת משוב תוך יממה.

באירוע חשפה פיליפס גם את הדור החדש לאחד הלהיטים הגדולים של החברה בארץ, ה-Airfryer , סיר הטיגון הבריא מבוסס האוויר החם. דגם ה-XXL החדש אמור להציע את כל מה שאהבתם בדגם הקודם בתוספת שורה של שידרוגים מעניינים. הדגם החדש מצוייד בנפח קיבולת גדול יותר, חיישנים חכמים יותר ותוכניות בישול וטיגון פשוטות יותר שיאפשרו לכם לתפעל אותו בכמה קליקים ומבלי לחשוב יותר מדי - ממש כמו במיקרוגל הבייתי.

פיליפס חשפה בתערוכת איפה בברלין מגוון פתרונות חכמים הממוקידם בעולמות הבריאות ונלייפסטייל.
החברה הציגה את את ה-Snoring Relief Band פתרון חכם שאמור לספק לכם משוב על איכות השינה שלכם ובעיקר למונוע את הנחירה הבאה. אז איך היא עושה זאת? ובכן החיישן שמותקן על החגורה אמור לנתח את דפוס השינה שלכם ובאמצעות ויברציות לקדם תנוחות שינה שיועילו לכם ובכללותן - ימנעו ממכם לנחור. עוד הציגה גם מברשת שיניים חכמה עם אפליקצייה יעודית בעלת בינה מלאכותית המנתחת ולומדת את עור הפנים שלכם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הכתב היה אורח של חברת פיליפס בברלין

  • עוד באותו נושא:
  • פיליפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully