וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הארנקים: האייפון 11 יגיע לישראל ב-26 בספטמבר

11.9.2019 / 12:25

אירוע ההכרזה של אפל התקיים אמש במטה החברה ושם הוצגו שלושת האייפונים החדשים שעתידים להסתער על השוק. ממידע שהגיע לידי וואלה! TECH, אירוע ההשקה כאן בישראל יתקיים מוקדם מן הצפוי וכבר בעוד שבועיים תוכלו לרכוש את האייפונים החדשים מהרשתות הישראליות

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

זה רשמי: האייפונים החדשים שאפל השיקה אמש (שלישי), יגיעו לישראל כבר בעוד שבועיים. בשונה מההשקות הקודמות, בהן אפל השיקה בישראל את האייפונים החדשים מספר שבועות לאחר ההשקה בארצות הברית, נראה שכעת ישראל זוכה להיות בקרב המדינות הראשונות להתחיל למכור את המכשיר. הלילה הלבן, שנערך מדי שנה ברשתות הסלולר ובחנויות של אפל, יתקיים ב-26 בספטמבר וזהו גם היום הרשמי לתחילת מחירת האייפונים בישראל - כשבוע בלבד לאחר ארה"ב.

האירוע של אפל התקיים אמש (שלישי) בקופרטינו, באולם סטיב ג'ובס שבמטה החברה. בניגוד לאירועים קודמים, האירוע הנוכחי הסתיים אחרי שעה וחצי, ובמהלכו הספיקה להכריז על שירות גיימינג חדש שיעלה 4.99 דולרים לחודש, לקבוע מועד השקה לאפל TV פלוס, להשיק אייפד, שעון ושלושה אייפונים חדשים. אפל הצליחה להפתיע את כולנו עם השינויים במותגי האייפון. עם זאת, נראה כי אפל מכוונת עם דגם אחד להמון, ועם הדגם השני למשתמשים המקצועיים, ואלו שמחפשים את היוקרה האמיתית.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
האייפון 11 פרו מקס/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

האייפון פרו מסתמן כסמארטפון הטוב ביותר שזמין, עם שיפור ניכר בחיי הסוללה של עד חמש שעות לעומת האייפון Xs Max שהצליח להביא גם הוא חיי סוללה ארוכים במיוחד, שיפור ניכר במצלמה שלטענת החברה, מדובר במצלמה הטובה ביותר ובערכת השבבים שנחשבת למתקדמת מאי פעם, ולערכת השבבים המהירה ביותר מבין כל הסמארטפונים. עוד אפל נפרדה מתדמית האייפון Xr, וקראה לאייפון הזול "אייפון 11". מעתה הצרכנים שירכשו את האייפון המוזל לא ירגישו שהם התפשרו, והשינוי הזה יעשה המון בכל מה שקשור למכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully