וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם חשבון ביאהו? ייתכן ואתם זכאים לפיצוי בגובה 100 דולרים

15.9.2019 / 4:09

אחרי שורה של פריצות בשנת 2012 ועד 2016, כעת הגיע התביעה לסיומה: אחרי שדווח כי הושג הסכם פשרה, כעת הפרטים מתבהרים ואם היה ברשותכם חשבון ביאהו בין השנים הללו, ייתכן ואתם זכאים לסכום של לפחות 100 דולרים. ההסדר רלוונטי רק עבור משתמשים בארצות הברית וישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארצות הברית וישראל המדינות היחידות שמשתתפות בהסכם הפשרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לכם חשבון מייל ביאהו? אתם זכאים ל-100 דולרים בעקבות הסכם פשרה. בין השנים 2012 עד 2016 יאהו הותקפה מספר פעמים, ובמהלך ההתקפות פרטיהם של יותר ממיליארד משתמשים נחשפו. המשתמשים שזעמו על כך שפרטיהם נחשפו, לרבות משתמשים ישראלים, תבעו את יאהו וכעת הפרטים נחשפים. מוקדם יותר השנה דווח כי יאהו הגיעה להסדר פשרה במסגרתו תשלם 117.5 מיליון דולרים למשתמשים בארצות הברית ובישראל. הסכם הפשרה כולל את ישראל מכיוון שיניב ריבלין, ועו"ד מלי גרנות, השתתפו בתביעה הייצוגית ואפשרו את תביעת הפיצויים גם בישראל.

ההסדר מציע שירות למשך שנתיים שבו הוא מאפשר ניטור זהות דיגיטלית ברשת, לרבות זיהוי האם השתמשו בכרטיס האשראי שלכם בצורה זדונית.המשתמשים הישראלים זכאים ל-100 דולרים פיצוי מיאהו, ללא צורך בשירות דומה. עם זאת, התשלום הסופי לא ברור מאחר והוא תלוי בכמות הנפגעים שידרשו פיצוי. עוד נמסר כי משתמשים שיוכיחו נזק, יוכלו לדרוש עד 25,000 דולרים, במידה ויוכלו להוכיח את הזמן והנזק שנגרם כתוצאה מהפריצה. עוד המשתמשים יכולים לטעון כי השקיעו זמן בשחזור החשבון, ואותו זמן מוערך בכ-375 דולרים.

כך תגישו תביעה ותקבל את הפיצוי

כדי לקבל את הפיצוי, על המשתמשים שנפגעו, יש להגיש בקשה עד ה-20 ביולי 2020. אלו שרוצים לתבוע באופן פרטני את יאהו, יצטרכו להצהיר על כך עד ה-6 במרץ 2020. כדי להשתתף בתביעה, יש להיכנס לקישור הבא וללחוץ על "File Claim" ובמסך הבא לבחור "Israeli claim form". תאלצו להמתין כמעט 10 חודשים עד שתקבלו את הכסף, מאחר וסכום הפיצוי האישי תלוי בכמות האנשים שירשמו לתביעה. עוד תוכלו לבחור באתר כיצד תרצו לקבל את הכסף: בצ'ק או בתשלום שיבוצע לחשבון הבנק שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully