וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד קופצת מעל שרימפסים: המשחק שמכניס הומור לבחירות

16.9.2019 / 12:37

איילת שקד מתחמקת משרימפס, בני גנץ מהטלפון שנפרץ, אריה דרעי מאזיקים ושום דבר לא יעצור את בנימין נתניהו. תכירו את המשחק "המירוץ לכנסת" שמכניס קצת הומור לבחירות ה-22 לכנסת. המשחק זמין לסמארטפון והוא יעזור לכם להעביר את הבחירות בקלות

איילת שקד בראיון אולפן חדשות וואלה! בחירות מועד ב', 8 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
איילת שקד מתחמקת משרימפס, בנימין נתניהו משרה ובני גנץ מהטלפון שנפרץ./ראובן קסטרו

"המשק שיגרום לפולטיקאים לרוץ בשבילכם", רגע לפני הבחירות, זוג המפתחים יובל בר לוי וגיל כהן, השיקו את המשחק "המירוץ לכנסת". המשחק מזכיר במהותו את "הדינוזאור של כרום" (שזמין דרך הדפדפן של גוגל במידה וקישורית האינטרנט לא זמינה), אך נבנה מחדש לפי הפוליטיקאים הבולטים שרצים לבחירות הכנסת ה-22. "החלטנו שיהיה מצחיק לעשות משהו לבחירות, ושאנחנו צוחקים על כל הפוליטיקאים במידה שווה כי כל מערכת הבחירות הזו מוציאה מהם גם ככה דברים ממש מצחיקים", אמר גיל כהן.

המשחק רצים לכנסת. צילום מסך, צילום מסך
"שום דבר לא עוצר את ביבי"./צילום מסך, צילום מסך

המשחק זמין רק דרך הדפדפן בסמארטפון, והוא מאפשר לבחור בין המתמודדים שהכי בלטו בתקופה האחרונה: בני גנץ, סתיו שפיר, בנימין נתניהו, אריה דרעי, איילת שקד, עמיר פרץ, אביגדור ליברמן ואיימן עודה. מטרת המשחק היא לדלג מעל המכשולים שמוקמו עם הרבה הומור ומתאימים לכל מועמד. אם תבחרו בדמות של בני גנץ, תצטרכו לדלג מעל למיקרופון וטלפון מאובטח. עם אריה דרעי תצטרכו לדלג מעל לאזיקים ותיקים ועם איילת שקד תצטרכו לדלג מעל שרה נתניהו, חזירים ושרימפסים. "ביום הראשון נכנסו מעל ל-4,500 אנשים כש-800 משתמשים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully