וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואבי אבק, מכונות שטיפה ובלנדרים: המותג ג'ימי נוחת בישראל

16.9.2019 / 14:18

בלנדרים, שואבי אבק, מכונות שטיפה ואפילו מגהצים: חברת ג'ימי השיקה השבוע בישראל את סדרת המוצרים החדשה. הודות לפיתוחים הטכנולוגיים והפטנטים שרשמה, החברה מייצרת שורה של מוצרים איכותיים במחירים זולים במיוחד

שואב האבק של חברת ג'ימי. ג'ימי,
שואב האבק של ג'ימי - בין הפופולריים ביותר בישראל/ג'ימי

חברת ג'ימי השיקה אמש (ראשון) את סדרת המוצרים שלה בישראל יחד עם היבואנית הרשמית רונלייט. את ג'ימי כנראה כבר הכרתם בזכות שואב האבק של החברה שהושק לפני מספר חודשים והספיק להפוך לאחד מהפופולרים ביותר בשוק. כעת, החברה משיקה מספר מוצרים נוספים בישראל, כשביניהם שואבי האבק החדשים, מאווררים, בלנדרים ועוד. "מאחורינו עומדות 25 שנות ניסיון וידע בייצור ופיתוח של מוצרי חשמל ביתיים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת. את המשאבים האלה ועוד הרבה יותר אנו משקיעים כעת ב- JIMMY במטרה לאפשר לצרכנים ברחבי העולם ליהנות ממוצר איכותי במחיר משתלם. אנו רואים בישראל חלק חשוב ומרכזי באסטרטגיה הזו", אמר קווין צ'ן, סמנכ"ל המכירות העולמי של החברה.

בשנה האחרונה צמח המותג JIMMY והפך לפופולארי במיוחד בישראל ובעולם. "אנו רואים כיצד בשנה האחרונה חל גידול של למעלה מ- 45% בשוק שואבי האבק בישראל, כאשר הקטגוריה הצומחת ביותר היא קטגוריית שואבי האבק האלחוטיים, שצמחה בכפי 2, על חשבון קטגוריית שואבי האבק הרובוטיים. ל- JIMMY חלק לא מבוטל בהצלחה זו, עם פופולריות הולכת וגדלה, בעולם ובישראל, ועם עשרות אלפי יחידות של השואב האלחוטי JV51 שנמכרו בארץ מאז תחילת השנה" אומר אבישי פריז, מנכ"ל Ronlight, הנציגה הרשמית של JIMMY בישראל.

בין המוצרים שהגיעו לישראל הם ה-JV83, שואב האבק החדש והמתקדם יותר של החברה (1,199 שקלים), עם עוצמת שאיבה של 450W וואט, ה-Jimmy VW302 - מנקה חלונות חשמלי קל משקל ונוח לשימוש (249 שקלים), ה-Jimmy JW31 - מכשיר שטיפה נייד בלחץ מים לניקוי עוצמתי במיוחד בבית ובחוץ שיכול להיות מצוין לשטיפת הרכב שלכם (749 שקלים) והמאוורר החכם ה-JF41, שמסוגל להסתובב ב-360 מעלות (579 שקלים).

בלנדר של חברת ג'ימי. ג'ימי,
ג'ימי משיקה בישראל גם בלנדרים/ג'ימי

ג'ימי הינו מותג הבית של ענקית האלקטרוניקה הסינית "KingClean", שהפכה בשנים האחרונות ליצרנית שואבי האבק הסינית הגדולה בעולם. היא גם מחזיקה באחד משני המפעלים היחידים בעולם. המייצרים מנועים לשואבי אבק, ומייצרת מדי שנה למעלה מ- 10 מיליון שואבי אבק וכ- 5 מיליון מוצרי חשמל ביתיים נוספים, עבור מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מוכרים. לאחר ההצלחה בקטגוריית שואבי האבק של החברה בישראל, מתרחבת כעת פעילותה גם לקטגוריות נוספות בשוק מוצרי החשמל הביתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully