וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל שבוע הבחירות: דומינוס פיצה וחברת Bird בשיתוף פעולה מיוחד

16.9.2019 / 14:20

דומינוס פיצה וחברת הקורקינטים השיתופיים Bird בשיתוף פעולה לרגל שבוע הבחירות: מזמינים משלוח מדומינוס פיצה ומקבלים שובר של 18 שקלים להשכרת קורקינט שיתופי של Bird. המבצע זמין בשבוע הקרוב והשובר מחייב הפעלה ראשונית במהלך שבוע הבחירות

חברת Bird המפעילה קורקינקטים שיתופיים בדרך לישראל. צילום מסך, צילום מסך
שיתוף פעולה מיוחד של דומינוס פיצה עם Bird./צילום מסך, צילום מסך

דומינוס פיצה וחברת Bird בשיתוף פעולה מיוחד: לרגל שבוע הבחירות, רשת דומינוס פיצה חברה לחברת הקורקנטים השיתופיים, ובמסגרתו, כל מי שיזמין פיצה באחד מסניפי תל אביב, רמת גן וגבעתיים, יקבל שובר של 18 שקלים לטעינה באפליקציית Bird. "אנחנו מאמינים כי החברות שיספקו ערך ללקוחותיהם הם אלו שיובילו את השוק. הפעילות המשותפת עם Bird עומדת בבסיס תפיסת שירות הלקוחות שלנו. בדיוק כמו שאנו שמחים לתת ברשת פתרון מלא ונוח לארוחת הערב המשפחתית, אנו שמחים לעזור למזמינים מאיתנו אפשרות לפתרונות תחבורה שיתופיים העוזרים בחיי היום יום", אמר עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק של דומינוס פיצה.

דומינוס עם Bird. יח"צ,
מזמינים משלוח מדומינוס פיצה? תקבלו שובר של 18 שקלים./יח"צ

במסגרת המבצע כל מי שיזמין משלוח בדומינוס של אחת מהפיצות מהתפריט, יקבל שובר בשווי 18 שקלים לטעינה באפליקציית Bird. במהלך שבוע שיתוף הפעולה, ישלח בכל בוקר ניוזלטר עם הקוד, לכל מי שהזמין ביום הקודם. יש לציין כי האפשרות להפעלת הקוד תהיה רק באותו השבוע, אך היתרה תישאר לזמן בלתי מוגבל לאחר ההפעלה הראשונית. לדוגמה, נסיעה בשווי 11 שקלים תשאיר יתרה בשווי 7 שקלים להמשך נסיעה בתאריך אחר. המבצע בתוקף עד ה-21 בספטמבר, או עד גמר המלאי.

זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של חברת הקורקינטים השיתופיים Bird ביחד עם חברות מקומיות. ב-Bird הספיקו לשתף פעולה עם גרמין והציעו נסיעה חינם באחד מהמרוצים שהתקיימו בתל אביב, עם לנדוור כשהציעו קסדה במתנה למי שיזמין ארוחת בוקר ועוד. "זו הזדמנות נפלאה למי שטרם השתמש בשירות הקורקינטים השיתופיים שלנו, לסיים את הביס האחרון ולעשות כן. 20 אחוז מסך הנסיעות ב - bird אמורות היו להתבצע באמצעות רכב פרטי ואנו בטוחים ששת"פ זה יגדיל עוד יותר את הנתון יוצא הדופן הזה", אמרה דנה טורבוביץ', מנהלת השותפויות של Bird בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • bird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully