וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בטקסט: בקרוב גוגל תאפשר לכם לחפש באמצעות צילום מסך

17.9.2019 / 6:25

ענקית החיפוש החלה את דרכה כמנוע חיפוש מבוסס מלל, אך עם השנים התפתחה והציגה צורות שונות לביצוע החיפוש. כעת מדווח כי ענקית החיפוש תאפשר בקרוב חיפוש מבוסס צילומי מסך

אילוסטרציה. ShutterStock
גוגל/ShutterStock

דיווח חדש חושף כי גוגל תאפשר לכם לחפש באינטרנט באמצעות צילום מסך. אפליקציית ה-Lens של גוגל זמינה במכשירי האנדרואיד כבר זמן מה, אולם היא פעלה אך ורק על תמונות שצולמו מהמצלמה וללא יכולת להשתמש בצילומי מסך. האפליקציה, לאלו מביניכם שלא מכירים, מנצלת את האלגוריתמים המתוחכמים של גוגל על מנת למצוא מידע על מה שצילמתם. כך למשל אם צילמתם מוצר כלשהו, האפליקציה של גוגל תציע לכם תמונות דומות של המוצר ואפילו תספק לכם לינקים לקנות אותו מאתרים בחו"ל כמו אמזון. הדיווח האחרון, שהגיע מאתר "9 to 5 Google" חושף למעשה כי גוגל תאפשר למשתמשים ליהנות מכלל התכונות של האפליקציה, רק שהפעם גם באמצעות צילומי מסך.

הפונקציה החדשה תשתלב למעשה במערכת ההפעלה החדשה של גוגל, אנדרואיד 10, כשלאחר לקיחת צילום מסך, תוכלו ללחוץ על שתף ולאחר מכן לבחור באפליקציה של גוגל. חיפוש דומה התאפשר דרך הדפדפן ושורת החיפוש של גוגל תמונות כבר מספר שנים, אולם האלגוריתם של Google Lens והתכונה "מה על המסך שלי" שגוגל הציגה באירוע המפתחים הקודם שלה, כנראה יעשו עבודה טובה יותר בלמצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים. ולמרות זאת, לא ברור עדיין אם גוגל תאפשר לחפש באפליקציה עם כל צילום מסך או שתקביל זאת לצילומי מסך שנלקחו מאפליקציית החיפוש בלבד. כך או כך, מדובר בתכונה מגניבה נוספת שעושה את דרכה אלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully