וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הג'וב החדש של ביבי": הרשת צוחקת על תוצאות הבחירות

"רק לא סיבוב שלישי": עוד החל מפרסום תוצאות המדגמים, הרשת החלה להגיב לתוצאות הבחירות לכנסת ה-22, וניתן היה למצוא אלפי פרסומים, תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות. מערכת הבחירות כבר מאחורינו, ורגע לפני שנגלה את התוצאות הסופיות, אספנו את הפרסומים הכי מצחיקים

בנימין נתניהו במטה מפלגת הליכוד בתל אביב 18 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
נתניהו במטה הליכוד בתל אביב אחרי סגירת הקלפיות/ראובן קסטרו

אלו היו הבחירות הכי דיגיטליות מאי פעם: סמסים, הצ'אט בוט של בנימין נתניהו שנחסם ולאחר מכן נפתח שנית, אינספור פרסומים ממומנים בפייסבוק, ציוצים בטוויטר ועוד. אך מערכת הבחירות מאחורינו, ונראה כי לפי התוצאות המעודכנות לשעה 12:51, כחול לבן מובילים עם 32 מנדטים, הליכוד עם 31 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 13 מנדטים וישראל ביתנו עם 9 מנדטים. אך גם בשעה זו, עדיין לא ברור מי יהיה ראש הממשלה הבא וגם אחרי שתסתיים ספירת הקלפיות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא להקמת "ממשלת ציונית חזקה ולמנוע ממשלה אנטי-ציונית מסוכנת, ממשלה שלא מדירה אף אחד שמאמין בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי", והודיע כי בימים הקרובים יחל המשא ומתן על הקמתה. גנץ בירך על תוצאתו מדגמי הבחירות ואמר כי "כמו שזה נראה - עמדנו במשימה, ולא פחות חשוב, עמדנו בה בדרך שלנו". מוקדם יותר הוא שוחח עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ ויו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ, ובכוונתו להיפגש איתם בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully