וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אפל תשיק בישראל את שירות הסטרימינג Apple TV פלוס במקביל להשקה העולמית

19.9.2019 / 19:51

אחרי מבול ניחושים והימורים, כעת התמונה מתבהרת: לוואלה! TECH נודע כי שירות הסטרימינג Apple TV פלוס יושק בישראל במקביל להשקה העולמית. עוד תציע בישראל הטבה למי שירכוש את מוצרי החברה

אפל TV פלוס. רויטרס, רויטרס
יושק בישראל במקביל להשקה העולמית./רויטרס, רויטרס

פרסום ראשון: שירות הסטרימינג Apple TV פלוס יושק בישראל, במקביל להשקה העולמית ב-1 בנובמבר. במהלך השקת האייפון בשבוע שעבר, חשפה אפל כי שירות האפל TV פלוס יושק ב-1 בנובמבר ביותר מ-100 מדינות. אפל לא פרסמה את רשימת המדינות, ועד שלב זה, לא היה אישור רשמי כי השירות אכן יושק בישראל.

לוואלה! TECH נודע כי שירות הסטרימינג יושק בישראל ב-1 בנובמבר, במקביל להשקה העולמית שתתקיים בעוד פחות מחודשיים. עוד בשבוע האחרון חשפה אפל כי שירות הסטרימינג שיציע תכנים בלעדיים, יעלה חמישה דולרים בלבד, ומי שירכוש אייפון, אייפד או מקבוק החל מיום ההשקה, יהנה ממנויי בחינם למשך 12 חודשים (הטבה בגובה 60 דולרים). בשיחה נוספת שנערכה עם גורם בכיר בתעשייה, נמסר לוואלה! TECH כי ההטבה שעליה הכריזה אפל, תוצע גם בישראל.

שירות הסטרימינג של אפל יתחרה בשירות הוותיק נטפליקס, ואל התחרות תצטרף גם דיסני שצפויה להשיק את שירות הסטרימינג שלה בחודש נובמבר גם כן. השירות יציע תכנים בלעדיים כמו תוכנית הבוקר, סדרה בכיכובה של ג'ניפר אניסטון (בקאמבק טלוויזיוני ראשון מאז "חברים"), וריס ווית'רספון, שמתאחדות שוב על המסך. הקומדיה עוסקת במתרחש מאחורי הקלעים של הפקת תוכנית בוקר טלוויזינית ועל פי הדיווחים, מדובר בסדרת הטלוויזיה היקרה ביותר שהופקה עד כה, אף יותר ממשחקי הכס. עוד תציע אפל את הסדרה Amazing Stories, ריבוט לאנתולוגיה של NBC משלהי שנות השמונים, בהפקתו של סטיבן ספילברג, את סדרת המתח Truth be told, בהשתתפותה של זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר, ואת סדרת הפנטזיה See, המדמיינת עולם בו האנושות כולה איבדה את יכולת הראייה ועוד סדרות רבות.

בעולם העריכו כי מחיר השירות יעמוד על 10 דולרים, אך במהלך אירוע השקת האייפון, אפל הפתיעה את הקהל ואת העולם כשמסרה כי מחירו של השירות יעמוד על כמחצית מההערכות: חמישה דולרים בלבד. יתרה מכך, מדובר במנוי משפחתי שניתן להפעילו באמצעות פונקציית "Family Sharing" שזמינה בכל מכשירי אפל. השירות יהיה זמין בכל הפלטפורמות של אפל, לרבות המחשבים,ובממירי ה-Apple TV. ניתן להעריך כי השירות יושק גם בטלוויזיות חכמות ובחנות האפליקציות של גוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • אפל TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully