וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב חלקים גמישים ובענן: פריצות הדרך בתוכנת העריכה החדשה של SolidWorks

23.9.2019 / 17:38

סמארטפונים, מכוניות ומטוסים: תוכנת העיצוב התעשייתי SolidWorks מתעדכנת ומציגה שורה של פיתוחים חדשים, לרבות תצוגה מקדימה של עיצוב עם חלקים גמישים, דבר שישנה את דרך העיצוב התעשייתי, ועד לעיצוב בענן

סולידוורקס. צילום מסך, צילום מסך
גיבוי הקבצים בענן./צילום מסך, צילום מסך

עיצוב בענן ואפשרות לראות : חברת דאסו סיסטמס הצרפתית, הציגה היום (שני) בישראל, את תוכנת SolidWorks 2020, המתבססת על פלטפורמת Dexperience 3, המאפשרת יכולות חדשות, לרבות יכולת לייצר מוצרים חדשניים באופן מהיר ואפקטיבי יותר, ואף להעביר את הקבצים לענן. החידושים הרבים שהוטמעו בתוכנת SolidWorks 2020 בוצעו על ידי צוות המחקר והפיתוח של דאסו סיסטמס, זאת בתגובה לאלפי הבקשות לשיפור ים ולעדכונים מקהילת SolidWorks העולמית."אנחנו לא רק מביאים יכולות חדשות ועוצמתיות לתוכנת SolidWorks הידועה והמוכרת, אלא מרחיבים אותה לענן דרך פלטפורמת Dexperience, פלטפורמת החוויה הדיגיטלית ההוליסטית היחידה בעולם", אמר ג'יאן פאולו באסי, מנכ"ל SolidWorks, דאסו סיסטמס. "פיתוחים אלה מציידים את הארגונים השונים בסביבת עבודה מתקדמת וביישומים הדרושים על מנת לאמץ את הרנסנס התעשייתי, בין אם מדובר בהמצאות חדשניות, שיתוף פעולה או תהליכי ייצור מתקדמים".

בין מאות השיפורים החדשים ב- SolidWorks 2020, ניתן למצוא עבודה מהירה יותר עם שרטוטים להרכבות גדולות: מצב העבודה החדש מאפשר לפתוח שרטוטים כבדים בשניות תוך יכולת להוסיף ולערוך הערות בתוך הרישום. פונקציה זו שימושית במיוחד כאשר יש צורך לבצע עריכות קלות לציורים או לרישומים גדולים עם מספר רב של גיליונות או תצוגות עתירות משאבים. חלקים גמישים: יכולת המאפשרת למשתמשים להציג את אותו החלק בתנאים שונים באותה הרכבה. לדוגמא- הצגה של קפיץ כאשר או מכווץ או באורך מלא באותה הרכבה. לפונקציה זו שימושים במגוון יישומים עיצובים כמו קפיצים, מפוח, צירים, טבעות ועוד. בין היתר, הציגה שיפור בחוויית תוכן כשנוספו נתוני נפח ההדפסה של המדפסות הנפוצות בשוק וכן האפשרות לייצר שכבות להדפסה ישירות מגיאומטריית SolidWorks. אופציה זו מאפשרת חסכון בזמן והפשטה של משימות התוכן.

חלקים גמישים בסולידוורקס. יח"צ,
מעתה ניתן לעצב עם חלקים גמישים ולראות הדגמה כבר בתוכנת העריכה./יח"צ

דאסו סיסטמס, חברת ה- Dexperience 3, מספקת לאנשים ועסקים יקומים וירטואלים על מנת לדמיין חידושים ברי קיימא. הפתרונות המובילים של דאסו סיסטמס משדרגים את האופן התכנון, הייצור והתמיכה של המוצרים. הפתרונות השיתופיים שלה מעודדים חדשנות חברתית ומביאים לידי ביטוי את האפשרויות הטמונות בעולם הוירטואלי לשיפור העולם האמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully