וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוצר שישדרג את הצילום בסמארטפון: האוסמו מובייל 3 נוחת בישראל

24.9.2019 / 14:04

מצלמים וידאו בסמארטפון? המוצר שידרג לכם את הצילום נוחת בישראל. חברת באג, יבואנית DJI בישראל, משיקה היום (שלישי) את האוסמו מובייל 3, מייצב תמונה המאפשר צילום חלק בתנאי שטח אתגריים

רשת החנויות באג, היבואנית הרשמית של DJI בישראל משיקה היום (שלישי) את Dji Osmo Mobile 3, מייצב לסמארטפון המאפשר צילום תמונות וסרטוני וידאו ללא רעידות, גם בזמן תזוזה. חברת DJI התפרסמה בזכות הרחפנים האיכותיים שפרצו דרך, בעיקר ביכולות הצילום. את אותה טכנולוגיה שכוללת מייצב תמונה (גימבל) פיזי, העתיקה DJI גם לסמארטפונים ולמצלמות כיס. כעת באג משיקה את הדור השלישי, שישפר בצורה משמעותית את יכולות הצילום של הסמארטפון בתנאי צילום מאתגרים כמו ריצה, אקסטרים ובמהלך תזוזה.

אוסמו מובייל 3. יח"צ,
זול וקומפקטי מבעבר./יח"צ

האוסמו 3 מובייל מגיע עם מנועים ללא מברשות, ובעל דיוק גבוה המבטיח תנועה חלקה. עוד הוא מתחבר לאפליקציית DJI Mimo באמצעות קישורית בלוטות', ובאמצעות האפליקציה ניתן לעקוב אחר אובייקטים, לצלם באמצעות מצב "הסטורי" שמאפשר הוספת תנועה ואפקטים, או לצלם במצב ספורט, שעובר אופטימיזציה בעזרת אלגוריתמים המאפשרים לגימבל להגיב מהר יותר. האוסמו מובייל 3 קל בצורה משמעותית מהדורות הקודמים, כשהוא שוקל 230 גרם והוא מאפשר קיפול ונשיאה נוחה וקלה. הוא זמין לרכישה החל מהיום במחיר של 549 שקלים בחנויות באג, היבואנית הרשמית של DJI בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • DJI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully