וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתוחים של ריבוק: חזייה שמשנה את עצמה בהתאם לפעילות וכפפות חכמות

20.9.2019 / 12:53

חברת ריבוק, חברת בת של אדידס, אחראית על שורה ארוכה של פיתוחים: חזייה שמשנה את עצמה בהתאם לפעילות הספורטיבית, נעליים עם סולייה בטכנולוגיה חדשנית ואפילו כפפות עתידניות עם GPS שיעזרו לכם לנווט בזמן הריצה

ריבוק. יח"צ,
בנייה יחודית ושימוש בסיבים./יח"צ

ריבוק נחשבת לחלוצה בתחום ענף מוצרי הספורט, כשלאחרונה העמיקה את פעילותה בישראל עם שלל מוצרים חדשים. בין היתר אחראית ריבוק על פיתוח מוצרים וטכנולוגיות פורצי דרך, כשהחברה מסמנת לעצמה חיבור עם הצרכן המתאמן בכל מקום בו הוא נמצא, חדר כושר, ריצה, שיעורי סטודיו ועוד. למרות שריבוק שייכת לקבוצת אדידס, החברה מפתחת בעצמה טכנולוגיות המשמשות לפיתוח סוליות נעליים, חזיות המשנות את הבד בהתאם לתנועה ועוד.

החזייה שמשנה את הבד בהתאם לתנועה

עוד פיתוח מעניין הינו חזיית הספורט, מבוססת טכנולוגיית חישה עשויה מבד מבוסס תמיסת ג'ל ההופכת לנוזל כשהיא נמצאת במצב של אי - תנועה, או לחילופין תנועה איטית, ומתקשה כשהיא נעה במהירויות גבוהות יותר. הטכנולוגייה מסתגלת ומגיבה בהתאם לצורה של הגוף. למעשה, החזייה מתאימה עצמה לסוג הפעילות. למרות שנשמע כי מדובר בטכנולוגיה יקרה, החזייה עולה בישראל כ-249 שקלים בלבד.

סולייה שהיוותה בסיס לכפפות ייחודיות לריצה, מבוססות GPS

עוד בוואלה!

מעכשיו תוכלו להטעין את כרטיס הרב-קו גם דרך האייפון

לכתבה המלאה

בתחילת החודש הושקו נעליי נאנו 9 שמגיעות עם סוליית FlexWEave, כשהן מיועדות לספורטאי תחרותי או לחדר כושר. הטכנולוגיה החדשה של סוליית ה-Flexweave מאפשרת ליצור משטח חזק, אך גם קל במיוחד, הודות לשימוש בסיבים ובנייה ייחודית שעליה אחראית החברה. עוד הסולייה הייחודית עוררה את אחד ממעצבי החברה לפתח כפפות ייחודיות לריצה, שבשלב הבא יגיעו עם רכיב GPS ייעודי. הנעליים אגב, נמכרות בישראל במחיר של 479 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ריבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully