וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלתה תמונה לאינסטגרם אבל אז אחותה חשפה את השקר המביך

24.10.2019 / 7:07

קיייסי סוסנובסקי העלתה לאיינסטגרם תמונה שלה עם בקבוק מים מטיילת ביער, אלא שאחותה קארלי צייצה בתגובה תמונה שחושפת את הסיפור האמיתי - והפכה אותה לבדיחה

Casey Sosnowski

אנחנו חיים בתקופה משונה שבה אם לא צילמת והעלת לרשת חברתית אחת לפחות את מה שעשית - יש מי שיטען שלא באמת עשית אותו. קיייסי סוסנובסקי, סטודנטית שנה ראשונה באוניברסיטה בפלורידה, קיוותה למשוך קצת תשומת לב באינסטגרם אחרי שהעלתה לרשת החברתית תמונה שלה במהלך טיול ביער כביכול. אלא שהפוסט שלה הפך להיות ויראלי ולא מהסיבה הנכונה. זאת לאחר שאחותה קארלי חשפה שלא מדובר באמת בטיול ביער, אלא בכלל ביציאה לחצר האחורית של בית המשפחה.

קארלי הביכה את אחותה עם פוסט בטוויטר שבו היא שמה תמונה של הגינה ושל קייסי וצייצה: "אחותי אומרת שהיא יוצאת לטיול.. זו החצר האחורית שלנו". לצד תמונת הגינה היא שמה את הפוסט המקורי של אחותה שמתוייגת באגם שבפארק. באופן אירוני, הפוסט המקורי של קייסי צבר 30 לייקים בלבד לעומת הפוסט של קארלי שצבר לא פחות מ-275 אלף לייקים ויותר מ-40 אלף רק שבוע אחרי שהיא צייצה.

אחרי השיימינג הזה של אחותה, קייסי ערכה את הפוסט שלה וכתבה "האם יצאתי לטיול? לא. האם זו החצר שלי? אולי". מאז שקארלי חשפה את האמת על השקר של אחותה, הפוסט של קייסי צבר מעל 6,000 לייקים כשהרבה אנשים הגיבו לציוץ והסתלבטו על קייסי. אחד מהם כתב: "היא אפילו הביאה בקבוק מים.. אנשים יעשו הכל בשביל לייקים".

הפוסט הזה גרם לאנשים גם לשתף את סיפורי הפוסטים המזוייפים שהם נתקלו ברשת החברתית. אז אם אתם מעלים פוסט דומה, תוודאו שאתם בקשר טוב עם האחים שלכם :).

הפוסט המקורי נשאר, הכיתוב השתנה

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully