וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-349 שקלים: חברת Mio מכריזה על 3 מצלמות דרך

25.9.2019 / 16:44

חברת Mio מוכרת בזכות מכשירי הניווט. החברה הספיקה למכור יותר מ-50 מיליון יחידות, אך כעת החברה חוזרת לישראל עם מצלמות דרך איכותיות שמחירן מתחיל ב-349 שקלים. עוד חלקן כוללות חיישן GPS, התראות חכמות ושליטה דרך אפליקציה

Mio J85. Mio,
מצלמת דרך Mio J85/Mio

אתם מכירים אותם בזכות מכשירי הניווט האיכותיים, אך כעת Mio משיקה בישראל מצלמות דרך חדשות ומתקדמות, הכוללות התראות חכמות, צילום איכותי, התראה מפני שכחת ילדים ברכב ומגוון אפשרויות התאמה אישית באמצעות אפליקציה ייעודית לסמארטפון. המצלמות נמכרות ביבוא רשמי של חברת רונלייט, וניתנות עם אחריות מלאה לשלוש שנים. "מצלמת דרך היא העד האישי המהימן ביותר שתוכלו למצוא" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, היבואנית הרשמית של MIO בישראל מזה למעלה מ- 15 שנים. "הרכב הפך להיות הבית השלישי שלנו, אחרי הבית ומקום העבודה, אנו נמצאים בו שעות ארוכות, לבד או עם היקרים לנו מכל, ואין דבר כזה 'בטוח מדי'." הוסיף. מחירי המצלמות מתחילים ב-349 שקלים ונעים עד 599 שקלים.

מצלמת דרך C328

מדובר במצלמה הזולה ביותר ש-Mio מציעה, כשמחירה המומלץ לצרכן עומד על 349 שקלים בלבד. היא מציגה פתרון למניעת שכחת ילדים ברכב, באמצעות יישום שפותח במיוחד לשוק הישראלי, ומגיעה עם חיישן G-Sensor, המצלם באיכות FullHD ועדשה עם זווית רחבה של 140 מעלות.

Mio C570. Mio,
מצלמת דרך Mio C570/Mio

מצלמת דרך C570

מדובר במצלמת דרך איכותית יותר, שמגיעה עם חיישן Starvis של סוני, המסוגל לצלם באיכות גבוהה בתנאי תאורה מאתגרים, לרבות עדשה עם זווית רחבה של 150 מעלות. המצלמה מגיעה עם מערכת GPS לתיעוד מיקום ומהירות בעת צילום והקלטה, וכוללת מסך מגע בגודל 2 אינץ', צילום באיכות FullHD ועוד. המחיר המומלץ לצרכן כ-449 שקלים.

מצלמת דרך J85

מדובר בדגם המתקדם ביותר ש-Mio מציעה. המצלמה מגיעה ללא מסך מובנה ונשלטת באמצעות אפליקציה. מדובר ביתרון משמעותי, שכן היא לא תופסת מקום על גבי השמשה הקדמית. המצלמה כוללת חיישן Stravis של סוני, צילום ברזולוציית QHD ותיעוד אוטומטי של מהירות ומיקום באמצעות חיישן GPS. כאמור, היא נשלטת באמצעות אפליקציה ייעודית, כך שניתן להוריד את הסרטונים אל תוך הסמארטפון. עוד המצלמה כוללת התראות בטיחות חכמות מפני סטייה מנתיב, נסיעה במהירות מופרזת, צילום בעת חנייה ועוד. המחיר המומלץ לצרכן הינו 599 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully