וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת yesPlanet תפתח את אולם הקולנוע ScreenX השני בבאר שבע

26.9.2019 / 11:16

תושבי באר שבע והסביבה? רשת בתי הקולנוע יס פלנט תחנוך את אולם Screen X השני בבאר שבע, כך נודע לוואלה! TECH. האולם מספק חווית צפייה יחודית, עם זווית צפייה של 270 מעלות. עוד באולם ניתן יהיה למצוא את שוברי הקופות המוכרים

אולם ScreenX יס פלאנט ראשון לציון. עמית לגו, מערכת וואלה!
האולם השני בישראל יפתח בקולנוע יס פלנט בבאר שבע./מערכת וואלה!, עמית לגו

רשת בתי הקולנוע yesPlanet תפתח את אולם ה-ScreenX השני בישראל ביס פלאנט באר שבע, כך נודע לוואלה! TECH. אולם הקולנוע ScreenX הראשון נחנך בשנה שעברה בראשון לציון, והוא מציע שלושה מסכים, המעניקים לצופים חוויה שונה מצפייה במסך רגיל, כשהמסכים עוטפים את הצופה. הטכנולוגיה הוצגה לראשונה בעולם ב-2012 באסיה, ונכון להיום קיימים ברחבי העולם כ-252 מסכי ScreenX. על פי הערכות, בשנים הקרובות יוקמו עוד כ-100 אולמות כאלו בעולם, כחלק משיתוף הפעולה העולמי של קבוצת סינוורלד, המחזיקה בבעלות של רשת יס פלאנט בישראל.

בית הקולנוע yesPlanet בבאר שבע, נפתח ב-2016 וכולל 18 אולמות קולנוע וביניהם IMAX, 4DX ואף אולם דולבי אטמוס, המספק חווית שמע עוצמתית. האולם החדש שיוקם יציע לקהל המבקרים חווית צפייה פנורמית ב-270 מעלות, ובאולם יוקרנו מגוון שוברי קופות הוליוודים, לצד הפורמטים הנוספים כמו 4DX ו-IMAX. עד כה הוקרנו ב-ScreenX שוברי קופות כמו אקוומן, רפסודיה בוהמית, ספיידרמן רחוק מהבית, חיות הפלא, קפטן מארוול, זה 2, איש מזל התאומים ועוד. האולם החדש צפוי להיפתח במהלך אמצע חודש אוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • יס פלנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully