וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי פרטנר TV? הממשק שלכם הולך להשתנות בקרוב

3.10.2019 / 7:36

השינוי שמשתמשי פרטנר TV חיכו לו: הממשק של שירות הטלוויזיה פרטנר TV יתעדכן בשבועות הקרובים, כך נודע לוואלה! TECH. הממשק יציע חיפוש תכנים נוח יותר, ובחיפוש אחד, יוכל לקבל תוצאות מכל השירותים אליו הוא מנוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הממשק של פרטנר מתעדכן./מערכת וואלה!, צילום מסך

פרסום ראשון: שנתיים אחרי שפרטנר השיקה את שירות הטלוויזיה הראשון בישראל עם ממירי אנדרואיד TV, חשף מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, את הממשק החדש שתשיק החברה בעוד מספר שבועות. את הצצה הראשונה לממשק החדש והיכולות המתקדמות, סיפקה פרטנר במסגרת תערוכת IBC למדיה, בידור וטכנולוגיה באמסטרדם. מהפרטים שחשפה פרטנר באמסטרדם, ניתן לזהות כי הממשק החדש יציע יכולות מתקדמות כמו חיפוש גלובלי, המאפשר איתור תוכן בכל המקורות הקיימים על גבי הממיר, לרבות יוטיוב, נטפליקס ואפליקציות אחרות. מדובר ביתרון שמשתמשי פרטנר ישמחו למצוא בממירים, שכן החברה מנגישה ערוצים לינאריים, לצד שירותי תוכן חיצוניים.

פרטנר הייתה בין עשר החברות הראשונות בעולם שאימצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד TV עבור שירות הטלוויזיה עוד בשנת 2016 ערב השקת השירות, ומאז מטמיעה ומפתחת יכולות חדשות בשירות. הממשק החדשני שיושק בקרוב בממירים הקיימים, יאפשר הטמעה מיידית של פיתוחים מתקדמים ושל פיתוחים עתידיים בתחום חוויית הצפייה בתוכן, משחקים ומוסיקה, הרחבת השימוש בתכונות כמו חיפוש קולי ומסחר מקוון באמצעות הממיר, ועוד. בארצות הברית לדוגמא, למשק בית ממוצע יש לפחות שני מנויים לאפליקציות תוכן כמו נטפליקס, אמזון פריים וידאו, NBA ועוד, בנוסף למנויי לשירות טלוויזיה רב-ערוצית. בעידן של ריבוי תוכן ממקורות שונים, הצורך הבולט ביותר מבחינת חוויית לקוח, הוא בהנגשה באמצעות ממשק אחיד שמאפשר איתור תכנים מכל המקורות הזמינים וגישה ישירה אליהם על גבי מסך אחד.

פרטנר TV. יח״צ,
הממשק החדש שנחשף, יעשה חיים קלים במציאת תכנים./יח״צ

לפרטנר TV יותר מ-170 אלף מנויים עם מאות אלפי ממירי אנדרואיד TV מתקדמים מותקנים בבתים, דבר שמאפשר לחברה להטמיע יכולות חדשות מרחוק לכלל הלקוחות, ללא צורך בהחלפת ציוד או הגעת טכנאי. הממשק החדש כבר בשימוש כחלק מפיילוט הכולל כמה מאות ממירים, ועל פי הערכות, ההשקה ללקוחות תחל בעוד מספר שבועות באופן הדרגתי.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully