וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך בגודל 13 אינץ' וחיי סוללה של חודש וחצי: הכירו את ה-Onyx BOOX Max 3

דניאל גורודצקי

4.10.2019 / 0:25

ה-Onyx BOOX Max 3 הוא טאבלט חדש שהושק בתערוכת IFA בברלין שהתקיימה לפני כחודש, וכבר אז הוא הספיק לסובב כמה ראשים. עם חיי סוללה של חודש וחצי, אנדרואיד 9 ומסך דיו בגודל 13 אינץ', הוא מפתיע ומרשים כאחד

Onyx BOOX Max 3. דניאל גורודצקי, מערכת וואלה!
ה-Onyx BOOX Max 3/מערכת וואלה!, דניאל גורודצקי

רוצים טאבלט שיש לו מסך 13 אינץ', אנדרואיד 9 עם תמיכה בעברית, עט מגע של חברת Wacom וסוללה שתספיק לכם לחודש וחצי? יש כזה, והוא אפילו שוקל רק 490 גרם (140 גרם פחות מאייפד פרו עם מסך 12.9 אינץ'). אבל לא בטוח שהוא יתאים לכם. ה-Onyx BOOX Max 3 הוא טאבלט חדש שמושק בתערוכת IFA בברלין, עם המפרט שציינו ומסך דיו אלקטרוני שמסוגל להציג 16 גוונים של שחור-לבן.

Onyx משווקת את ה-Max 3 כ"ספר אלקטרוני המתקדם בשוק". המפרט שלו מתאים יותר לטאבלט מאשר לספר אלקטרוני: מעבד 8 ליבות במהירות שני גיגה-הרצים, ארבעה גיגה-בייטים של זכרון, 64 גיגה של שטח אחסון. מערכת ההפעלה של Max 3 היא אנדרואיד 9, עליה מולבש ממשק של החברה וכן חנות ספרים שלה. יש כאן גם תמיכה ב-Wifi וסוללה בקיבולת 4,300 מיליאמפר שעה. בסמארטפונים, סוללה כזו תתן לכם יום-יומיים של עבודה, אך היעילות של מסכי דיו אלקטרוני מאפשרת לטאבלט הזה לשרוד הרבה יותר זמן בין הטענות בשימוש סביר.

Onyx BOOX Max 3. דניאל גורודצקי, מערכת וואלה!
ה-Onyx BOOX Max 3/מערכת וואלה!, דניאל גורודצקי

אסור לשכוח, אבל, שמסכי דיו אלקטרוני שונים ממסכים סטנדרטיים לא רק בהיעדר צבעים (יש, אגב, מסכי דיו אלקטרוני צבעוניים), אלא גם בקצב הרענון הנמוך שלהם. לא תוכלו לראות על המכשיר הזה סרטוני וידאו או אנימציות מהירות. כפי שתוכלו לראות בתמונה, כן ניתן להשתמש בהם כדי לקרוא דפי אינטרנט דרך הדפדפן המובנה. היתרון שלהם הוא בכך שהתמונה נראית כמו נייר, ללא תאורה אחורית, והמסך מעייף את העיניים הרבה פחות ממסך מואר. הרזולוציה של BOOX Max 3 היא 2200x1650 - גבוהה מספיק כדי להציג תמונה חדה גם על מסך 13 אינץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • ifa
  • טאבלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully