וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד יום הכיפורים: אלו המשחקים לסמארטפון שישרפו לכם זמן

8.10.2019 / 2:53

בעוד כמה שעות יכנס יום הכיפורים, שידורי הטלוויזיה יוחשכו, המכוניות ירדו מהכבישים והשקט ברחובות ישמר למשך 25 שעות. אם אתם בין אלו שממשיכים את שגרתכם כרגיל ומחפשים דרכים להעביר את יום הכיפורים, אספנו בדיוק עבורכם את המשחקים לסמארטפון שיעזרו לכם לשרוף זמן

משחק סמארטפון. ShutterStock
רק עוד שלב אחד/ShutterStock

יום כיפור הוא זמן מעולה לחשבונות נפש והרהורים, אבל בין הרהור לחשבון נפש יש הרבה זמן פנוי להעביר. רבים מאיתנו רגילים לשרוף כמה דקות פנויות ביום-יום עם משחקים במכשיר הנייד שלנו, אולם הבעיה ברובם היא שצריך לחכות שוב שוב דקות ארוכות שמדדי הכוח והחיים יטענו (או לחילופין, לשלם כסף). המשחקים האלה לא ידרשו מכם לחכות, לא ידרשו תשלום וכנראה שגם ישכיחו מכם את הרעב והשעה. לא כולם טריים אבל כולם פופולריים ומהנים במיוחד. אם אתם בין אלו שממשיכים את שגרתכם כרגיל ומחפשים דרכים להעביר את יום הכיפורים, בין אם זו צפייה בסרטים וסדרות, מפגשים עם חברים או להעביר זמן במשחקים בסמארטפון או בקונסולות, אספנו בדיוק עבורכם את המשחקים הללו.

Plague Inc

המשחק Plague Inc ממכר וכנראה שמהסיבות הלא נכונות. בעוד שברוב המשחקים, הדמות שלכם תהיה הגיבור - זו שמנסה להציל את העולם או לפחות להפוך אותו למקום טוב יותר, המשחק הזה נותן לכם לגלם דמות הפוכה לחלוטין. תפקידכם לפתח מחלה שלאט לאט תדביק את העולם כולו, אלא שזו אינה המטרה הסופית שלכם. על מנת לנצח, תהיו חייבים להדביק את כל העולם ולהרוג אותו בדרך, לפני שהמדענים יצליחו לפתח תרופה למחלה שלכם. עוד תוכלו לבחור בדיוק כיצד המחלה שלכם תתפשט בעולם (דרך האוויר, דרך המים, יתושים וכו') וכן כיצד היא תהרוג אנשים (שיתוק מוחין, חיידקים בקיבה, פריחות קטלניות, דימום פנימי ועוד). ככל שתתקדמו, תראו כיצד מספר המתים עולה, לצד התקדמות פיתוח התרופה, אותה כמובן תהיו חייבים להדוף תוך כדי המשחק.

[להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן]

פורטנייט

על המשחק Fortnite כנראה ששמעתם, אם הייתם מחוברים לאינטרנט בחודשים האחרונים. מדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחים ביותר של התקופה האחרונה. המשחק תחילה כלל לא היה פופולרי, אך ברגע שהוסיפה מפתחת המשחק את מצב ה"באטל רויאל", המשחק הפך במהרה לסנסציה בינלאומית שצברה יותר מ-125 מיליון שחקנים ברחבי העולם. מדובר במשחק משחק שבו מאה אנשים קופצים מאוטובוס מעופף, מתפזרים על המפה, אוספים נשקים ונלחמים עד שהאחרון מנצח. ולכן אין לנו ספק שתוכלו להעביר איתו המון שעות ביום כיפור.

[להורדה מאתר המשחק]

משחק פורטנייט. צילום מסך
המשחק הפופולרי ביותר כיום, פורטנייט/צילום מסך

Hill Climb Racing

גם המשחק הזה ותיק מאוד (משנת 2012) ועדיין פופולרי מאוד. כדי להתקדם במשחק הדו-ממדי הזה תצטרכו לנהוג ברכב ולהתגבר על מכשולים. ככל שתגיעו רחוק יותר כך תקבלו יותר כסף שאותו תוכלו להשקיע ברכישת כלי רכב חדשים ולשפר אותם.

[להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן, להורדה לאייפון - הקליקו כאן]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully