וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ואחרי החופשה: האפליקציות שאתם חייבים להכיר

14.2.2020 / 7:00

המלצנו לא מעט פעמים לגבות את הטלפון לפני חופשה ולבדוק איפה אפשר למצוא את חבילות הגלישה הטובות ביותר, אבל הפעם יש לנו המלצות לאפליקציות שאתם פשוט חייבים בחופשה שלכם. ממציאת תחבורה ציבורית ועד מציאת מסעדות ומקומות בילוי, אלו חמש האפליקציות המומלצות

זוג מצטלם סלפי במהלך טיול בעיר לונדון על רקע הביג בן. ShutterStock
האפליקציות שאתם חייבים להכיר לפני ואחרי החופשה/ShutterStock

מעבר להמלצות המובנות מאליו כמו לבטח את הסמארטפון מפני גניבות, לבדוק איפה חבילת הגלישה הזולה ביותר וגם להתאים אותה לשימושים, ולהוריד מפות מגוגל מאפס, על מנת שתוכלו לנווט גם כשאין לכם קליטה, אספנו עבורכם חמש אפליקציות ללפני החופשה ואחרי. האפליקציות יעזרו לכם לנווט בחופשה הקרובה, לחשב עלויות משותפות עם חברים, למצוא את המסעדות הטובות ביותר בעיר או האטרקציות המדוברות ביותר ואפילו אפליקציה שתעזור לכם למצוא את כל הדרכים להגיע ליעד בין אם זה באוטובוס ורכבת, אוטובוס וטיסה, מעבורת ועוד. הנה חמש אפליקציות שאתם חייבים להוריד לקראת החופשה.

SplitWise: האפליקציה שתעזור לכם בחישוב עלויות משותפות

בין אם אתם בטיול אחרי הצבא עם חברים או בחופשה באירופה, אפליקציית SplitWise תעזור לכם לחשב עלויות משותפות במהלך הטיול כמו: חשבונות במסעדות, נסיעות, בתי מלון, ועוד. האפליקציה מאפשרת לחשב את הסכום הכולל ולחלק אותו באופן שווה בין השותפים, כשניתן לשנות את המטבע לפי המדינה בה שוהים. עוד האפליקציה מציגה באופן מסודר ונוח את כל ההוצאות, לרבות סך הסכום הכולל. אם לא נעים לכם לנדנד לחברים בווטסאפ, תוכלו לשלוח באמצעות האפליקציה מייל שכולל את פרטי החשבון. האפליקציה SplitWise מוצעת בחינם למשתמשי אייפון ואנדרואיד.

אפליקציית SplitWise. צילום מסך
אפליקציית SplitWise/צילום מסך

לופה: להפוך את התמונות מהטיול לספרים

חזרתם מהטיול ועכשיו הגיע הזמן לעלות זכרונות? אפליקציית לופה הישראלית, תאפשר לכם להפוך את התמונות לספר תמונות מודפס שיאפשר לכם לחזור לרגעים המיוחדים. באפליקציה ניתן למצוא עשרות עיצובים, מעל ל-800 תמונות בספר אחד ואפשרות לבצע ספר משותף מהתמונות שבטלפונים של החברים או המשפחה. בנוסף, לופה מאפשרת להדפיס אריחי תמונות ריבועיים, המודפסים על נייר צילום ונצמדים לקיר בקלות עם מדבקות מיוחדות. האפליקציה זמינה למשתמשי האייפון והאנדרואיד ובמחשב. ניתן להדפיס ספר החל מעשרות שקלים ועד למאות שקלים. ההיתרון של לופה הינו באיכות הגבוהה של הספרים והתמונות, ואחרי שתסיימו לעצב את הספר, תוכלו לקבל אותו עד הבית בתוך כמה ימים בודדים.

אפליקציית לופה. צילום מסך
אפליקציית לופה/צילום מסך

AroundMe: האפליקציה שתמצא את מה שסביבכם

גוגל מאפס הינה האפליקציה המובנית מאליה בנסיעות לחו"ל ואפילו בניווט בארץ, אך גם אפליקציית AroundMe תעזור לכם לנווט ולהתמצא בחו"ל, ואפילו טוב יותר מגוגל. האפליקציה מציגה את המלונות, המסעדות והחנויות בסביבה, עם אפשרות נוחה לבחור את הקטגוריה הרצויה, בשונה מגוגל. למעשה, מדובר באפליקציה משלימה ל-Google Maps, שכן באמצעות AroundMe, תוכלו לבחור את היעד שלכם, ולנווט אליו באמצעות גוגל. יתרון נוסף הינו שהאפליקציה איננה דורשת הרשמה מקדימה.

אפליקציית AroundMe. צילום מסך
אפליקציית AroundMe/צילום מסך

המסעדות השוות והמקומות שאסור לפספס: The Culture Trip

אחת החברות הישראליות הבולטות ביותר בתחום ההמלצות למסעדות, טיולים או נסיעות, הינה חברת The Culture Trip. התכנים זמינים בשפה האנגלית בלבד, אך מדובר באפליקציה עשירה בתמונות ומידע שחלקו נכתב על ידי מקומיים. אם אתם מחפשים מקומות יחודיים, תוכלו למצוא אותם בעזרת האפליקציה או האתר. כמעט ואין יעד או עיר שהאפליקציה לא מספקת את המידע, ואפילו תוכלו ליהנות מחלוקה למאכלים ספציפיים או אטרקציות מסוימות.

אפליקציית The Culture Trip. צילום מסך
אפליקציית The Culture Trip/צילום מסך

הדרך הזולה או המהירה ביותר להגיע ליעד: Rome2Rio

טיסה, רכבת או בכלל מעבורת: האפליקציה Rome2Rio תציג לכם את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם כדי להגיע אל היעד. עוד האפליקציה תציע שילוב של אוטובוס ורכבת, אוטובוס וטיסה ועוד. מדובר באפליקציה פשוטה למדי, שתציג בקלות את לוח הזמנים והמחירים. אחרי שתבצעו את החיפוש האפליקציה תאפשר לכם לבחור את הדרך הרצויה, וכשתלחצו עליה, תועברו להזמנה באתר חברת התעופה, הרכבת או האוטובוס. האפליקציה חינמית והיא זמינה למשתמשי האייפון והאנדרואיד.

אפליקציית Rome2Rio. צילום מסך
אפליקציית Rome2Rio/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully