וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח חושף: אפל תשיק אייפון ואייפדים חדשים כבר בתחילת השנה הבאה

11.10.2019 / 6:25

עבר רק קצת מעל לחודש מאז אירוע ההשקה של חברת אפל, בו הכריזה, כצפוי, על שלושה אייפונים חדשים. כעת, דוח חדש חושף כי החברה בדרך להשיק אייפון נוסף כבר בשנת 2020 שבעצם יהווה דגם מוזל נוסף בסדרת המכשירים. עוד הדוח חושף כי לצד האייפון יושקו גם אייפדים חדשים

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

דוח חדש חושף כי נראה אייפון חדש כבר בעוד כמה חודשים. בשבועות האחרונים, הרשת הוצפה בשמועות בנוגע לאייפון SE החדש, שאמור להוות את האופציה הזולה עבור רוכשי האייפון. כזכור, אפל השיקה את המכשיר המדובר לפני קצת מעל לשנה באירוע ההכרזה השנתי שלה, והוא היה הראשון מאז האייפון 5C שהיה מיועד לשוק המחפש את האייפון הזול, אך עם החומרה החדשה ביותר. הדוח החדש, שפורסם במקור בסינית, חשף כי לאפל יש תוכניות גדולות עבור תחילת שנת 2020, כשבין ההכרזות הצפויות תוכלו למצוא את האייפון SE 2 ואת דגמי האייפד פרו החדשים.

ליתר דיוק, הדוח אישר כי אפל תעשה זאת כבר ברבעון הראשון של השנה החדשה, מה שאומר שתוכלו לראות את המכשירים החדשים בקרוב מאוד. הדוח, שפורסם על ידי מינג צ'י קו, אנליסט סיני לענייני חברת אפל, חושף גם כי אפל תציג משקפי מציאות רבודה ברבעון השני של שנת 2020. לא מדובר במהלך מפתיע, שכן החברה משקיעה בשנתיים האחרונות הרבה משאבים בפיתוח אפליקציות עם מציאות רבודה ובעבודה עם מפתחים בתחום. בכך למעשה, החברה צפויה להציג לראשונה אביזרי מציאות רבודה עבור מכשירי האייפון, שפועלים עם המעבד הביוני החדש של יצרנית הסלולר.

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
האייפון 11 פרו ו-11 פרו מקס/מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

עוד על פי הדיווח, מכשירי האייפד החדשים צפויים להגיע עם חיישן צילום תלת מימדי לעומק כמו מכשירי האייפון החדשים שהושקו בחודש שעבר. בכך, גם האייפד פרו החדש יוכל לזהות את העומק של המרחב סביבו, ככל הנראה על מנת לשפר את יכולותיו בהצגת מציאות רבודה למשתמש. כמו כן, האייפון SE החדש יגיע עם מעבד ה-A13 החדש ביותר של אפל, אולם במקום להיות דומה בעיצובו לאייפונים החדשים, הוא יגיע עם מעטפת דומה לאייפון 8. כמובן שכל המידע בדוח עדיין בגדר שמועה, כשאת התוצאה הסופית נזכה לראות, ככל הנראה, רק בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully