וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה סוף העולם": משתמשים מדווחים כי המשחק פורטנייט לא זמין

14.10.2019 / 18:25

עכשיו תצטרכו להעסיק את הילדים: משתמשים ברחבי העולם מדווחים כי המשחק פורטנייט לא זמין. לא מדובר בתקלה, אלא "בסוף העולם של פורטנייט". בינתיים, Epic, החברה שאחראית למשחק רמזה כי המשחק צפוי לחזור מחר, עם שינויים רבים

משחק פורטנייט. צילום מסך
סוף העולם של פורטנייט, עד מחר./צילום מסך

אמש (ראשון) יותר מ-6 מיליון משתמשים מרחבי העולם, צפו בסוף העולם בשידור חי ביוטיוב ובפלטפורמת הסטרימינג Twitch. לא העולם שלנו, אלא בסוף העולם של פורטנייט, שנשאב אל תוך חור שחור ועמו כל השחקנים. מאז, שחקנים דיווחו כי ברגע שפתחו את המשחק, הופיע מסך שחור וחשבו כי מדובר בתקלה. חברת Epic שעומדת מאחורי המשחק, מסרה כי מדובר בסוף העונה העשירית, "הסוף", ציינו ולא צחקו. כדי לצנן את ההתלהבות, לא מדובר בסופו של פורטנייט שיחזור ממש בקרוב. לטענת Epic, נראה כי החברה חתמה את הפרק הראשון של המשחק, שצבר כ-250 מיליון שחקנים מאז שהושק ב-2017 מצב המשחק Battle Royale.

אמש, כשהמשחק הוחשך, רבים חשבו כי מדובר בתקלה, אך על פי השמועות ברשת, נראה כי המשחק יחזור מחר (שלישי), בפרק השני שיציע שיפורים ניכרים, לרבות זירה חדשה. רבים מבקרים את המשחק שהפך לממכר במיוחד, ומאז שהוחשך, מעל ל-12,000 ציוצים אודות המשחק פורסמו בטוויטר. זו אינה הפעם הראשונה שמיליוני משתמשים מתאגדים לצפייה באירוע שמתקיים בשידור חי בפורטנייט. לפני מספר חודשים, ערך הדיג'יי "מרשמלו" הופעה חייה בפורנטייט, במהלכה תיקלט בתוך המשחק, והעביר את השידור אל עשרות מיליוני שחקנים.

פורטנייט חגגה בשבועות האחרונים העונה העשירית למשחק, כשכל עונה נמשכת כ-10 שבועות. בפתחה של כל עונה, השחקנים מתחילים "מאפס", צוברים נקודות ועולים שלבים. פורטנייט הינו משחק חינמי, אך שחקנים רבים משתמשים בכסף אמיתי כדי לרכוש מטבע וירטואלי "V-Bucks", ובאמצעותו לקנות אביזרים לדמות כמו חולצות, כובעים ועוד. לפי פרסום הוול סטריט ג'ורנל, פורטנייט הצליח להכניס כ-4 מיליארד דולר מאז שנת 2017, ומדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחיים ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטנייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully