וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול של הכרזות: גוגל מכריזה על ה-Pixel 4 ומוצרים נוספים

16.10.2019 / 7:39

אחרי אינספור הדלפות, נראה היה שגוגל לא הצליחה לשמור הכרזה אחת בסוד: גוגל הכריזה על הדור החדש למכשירי הפיקסל שמגיע עם ראדר המאפשר שליטה מרחוק על הסמארטפון, אוזניות אלחוטיות חדשות שיתחרו ב-AirPods של אפל ועל מחשב נייד עם תג מחיר אטרקטיבי במיוחד

באירוע חגיגי שקיימה גוגל בניו יורק, הכריזה החברה על שורה חדשה של מוצרים. בקו המוצרים החברה הציגה בעיקר מתחרים לאפל, כשחשפה את הסמארטפון החדש שמתחרה באייפון, אוזניות אלחוטיות שיתחרו ב-AirPods ומתחרה חדש למחשב הנייד של אפל, המקבוק. השנה גוגל לא הצליחה להסתיר את המוצרים החדשים, שכן רובם כבר דלפו עוד לפני ההשקה. כעת גוגל חושפת את המוצרים בצורה רשמית, עם הפרטים המלאים. רק כדי לצנן את ההתלהבות, בדומה לשנים קודמות, נראה שגם המוצרים החדשים לא יושקו בארץ.

הדור הרביעי לסדרת ה-Pixel

בדומה לדגמים הקודמים, ה-Pixel 4 יושק בשני דגמים, הדגם הרגיל ודגם XL. גולת הכותרת של הפיקסל החדש הינו הראדר שממוקם בחזית הסמארטפון. הראדר מאפשר בדומה ל-G8s של LG, לבצע פעולות מבלי לגעת בסמארטפון. כך לדוגמה ניתן לשלוט על עוצמת השמע, להתעלם משיחה או אפילו להשתיק את השעון המעורר באמצעות מחווה עם היד. עוד הראדר יודע לזהות פנים, בדומה לטכנולוגיית FaceID של אפל. ה-Pixel הרגיל מגיע עם מסך 5.7 אינץ', בעוד ה-XL מגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ'. שניהם מגיעים עם פאנל איכותי מסוג OLED ומהירות רענון של 90Hz, מה שמקנה חוויה חלקה בממשק. לפיקסל 4 סוללה בנפח 2,800 מיליאמפר-שעה ול-XL סוללה בנפח 3,700 מיליאמפר-שעה. שניהם חולקים את המעבד סנאפדרגון 855, ויגיעו עם 6 גיגה זיכרון ראם ו-64 או 128 גיגה לאחסון. דגמי הפיקסל יגיעו עם מערך צילום אחורי שמזכיר בעיצובו את האייפון 11. שניהם חולקים מצלמת 8 מגה פיקסל בחזית, ומערך צילום אחורי כפול הכולל חיישן 12 מגה פיקסל ומצלמת 17 מגה פיקסל לזום אופטי של פי שניים. מחירו של הפיקסל 4 מתחיל ב-799 דולרים ואילו של הפיקסל 4 XL מתחיל ב-899 דולרים.

פיקסל 4. יח״צ,
עיצוב שמזכיר את האייפון 11./יח״צ

Pixel Buds 2: אוזניות חדשות שמתחרות באפל

הדור הראשון של האוזניות האלחוטיות של גוגל לא הצליח להתחרות ב-AirPods של אפל, מאחר שהאוזניות הגיעו עם חוט. כעת נראה כי הדור השני מוכן להתחרות מול אפל, כשהן מגיעות ללא חוט ואלחוטיות לגמרי. עוד הן מגיעות עם כיסוי נטען, ומספקות חיי סוללה זהים לשל אפל. בשונה מאפל, האוזניות של גוגל נכנסות אל האוזן באמצעות אטם, כך שהן מבטיחות אטימת רעשים. הן יגיעו בצבע לבן, שחור, ירוק וכחול. עם זאת, הן יושקו רק במהלך אביב 2020. האוזניות יעלו 179 דולרים כשגם הן, לא צפויות להגיע לישראל.

pixel buds 2. יח״צ,
מתחרות ראויות ב-AirPods של אפל?/יח״צ

מחשב נייד עם תג מחיר אטרקטיבי: ה-Pixel Go

גוגל לא מוותרת וממשיכה עם קו המחשבים הניידים, כשה-Pixel Go מגיע עם תג מחיר זול מתמיד. המחשב החדש מגיע בכמה תצורות, כשהתצורה הבסיסית כוללת מעבד Core m3, עם אפשרות שדרוג עד ל-Core I7, לצד 8 או 16 גיגה זיכרון RAM, נפח אחסון של 64 עד 256 גיגה, ומערך שמע שכולל שני רמקולים בחזית, לצד שני מיקרופונים לסינון רעשים. המחשב מגיע בתג מחיר אטרקטיבי, שעומד על 649 דולרים בלבד, והוא יהיה זמין בצבע שחור ו"לא ורוד".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully