וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכונה הנסתרת באייפון שאתם חייבים להכיר ולהפעיל בהקדם

17.10.2019 / 8:25

אפל השיקה לפני חודש את גרסת ה-iOS 13 שהביאה עמה אינספור שיפורים ביציבות, חיי הסוללה ולא מעט תכונות חדשות. את רוב התכונות אפל כלל לא ציינה, אך כעת חלקן מתגלות, ואחת מהן תתן לכם המון שקט. התכונה החדשה תאפשר לכם להשתיק שיחות ממספרים לא מוכרים

אייפון 11 פרו מקס - הצצה ראשונה. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
הגרסה החדשה הביאה עמה אינספור שיפורים./מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

גרסת iOS 13 שהושקה לפני חודש למכשירי האייפון, הביאה עמה שיפורים ביציבות, שיפור בחיי הסוללה וגם תכונות חדשות. אחת מהן מאפשרת להשתיק שיחות ממספרים לא מזוהים, כך שהאייפון לא יצלצל במידה והמספר אינו באנשי הקשר שלכם, או שזו שיחה ממספר חסום. אם אתם מוצפים בשיחות של רשתות שמנסות להציע לכם לקנות מוצרים או להצטרף לשירות כלשהו, ייתכן והתכונה תתן לכם מעט שקט. באפל מדגישים כי האייפון לא יצלצל במידה ותגיע שיחה ממספר לא מזוהה, ואחר כך השיחה תועבר אל התא הקולי, כשהחיווי היחיד שניתן יהיה לראות, הינו באפליקציית החייגן. כאמור, גרסת iOS 13 שוחררה לפני חודש והיא זמינה לאייפונים 6S או SE ומעלה, וכל מי שיעדכן את האייפון, יזכה לתכונה החדשה.

כיצד להפעיל את התכונה החדשה?

קודם כל, וודאו כי אתם משתמשים בגרסת iOS 13. כדי לבצע זאת, היכנסו להגדרות, כללי, עדכוני תוכנה. עדכנו אתצ האייפון במידה ומופיע לכם העדכון ל-iOS 13 או גרסה עדכנית יותר. אחר כך היכנסו להגדרות, טלפון ובאמצע התפריט תופיע האפשרות "השתקת שיחות ממטלפנים לא מוכרים". חשוב לציין כי אפל סורקת את המייל באמצעות סירי, העוזרת הקולית ומאתרת מספרי טלפון, כתובות ועוד. ושיחה ממספר לא שמור, אך שכן נמצא במייל, עדיין תצלצל, כאילו הייתה שיחה ממספר שמור.

גיף מתוקן אייפון. צילום מסך, צילום מסך
התכונה שאתם חייבים להכיר ולהפעיל בהקדם./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully