וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירות החדש של גוגל יאפשר לשחק משחקי אקסבוקס ופלייסטיישן בלי קונסולה

20.10.2019 / 6:25

מי צריך קונסולה? שירות הגיימינג החדש של גוגל יאפשר לשחק במשחקי אקסבוקס ופלייסטיישן ללא הצורך בקונסולה. למעשה, גוגל תאפשר להזרים משחקים דרך האינטרנט, ברזולוציית 4K ו-60 פריימים לשנייה, הודות ליכולות עיבוד ענן מתקדמות

גוגל סטדיה. גוגל, אתר רשמי
גוגל סטדיה/אתר רשמי, גוגל

שירות המשחקים החדש של גוגל יאפשר לכם לשחק משחקי אקסבוקס ופלייסטיישן על גבי הסמארטפון שלכם. השירות המהפכני החדש של החברה האמריקנית יקרא גוגל סטדיה, ויאפשר לשחקנים ברחבי העולם להזרים משחקי וידאו דרך רשת האינטרנט, ובכך למעשה יהפוך את הקונסולה הפיזית למיותרת. יתרה מכך, בגוגל מבטיחים להזרים את המשחקים הללו ברזולוציית 4K וב-60 פריימים לשנייה, עם תמיכה ב-HDR ובאודיו של 5.1 ערוצים, נתונים מדהימים גם ביחס למחשבי העל של ימינו. השירות יפעל על פי תשלום חודשי, בדומה לשירותי הזרמת הוידאו כמו נטפליקס או ספוטיפיי במוזיקה, ויאפשר לשחקנים להשתמש בספריית ענק שגוגל תוסיף אליה משחקים חדשים באופן קבוע ורציף. לדוגמה, המשחק הפופולרי Destiny 2 כבר הוכרז כי יוצע בשירות ביום ההשקה.

בגזרת המחיר, גוגל יגבו 8.99 ליש"ט מדי חודש עבור השימוש בשירות הפרו, שהם כ-41 שקלים, אולם חשוב שנעשה לכם סדר. שירות הסטדיה עצמו זמין בחינם לכולם, ומאפשר הזרמה של משחקים באופן רגיל לחלוטין בתמורה שתקנו כל משחק בנפרד. שירות הפרו, זה שעליו גוגל גובה כסף, יאפשר לכם לשחק במגוון רחב של משחקים בחינם לחלוטין, ללא צורך לשלם בכל פעם על משחק אחר, אולם על משחקים מסוימים עדיין תהיו חייבים לשלם, כמובן עם הנחה קטנה. המטרה הסופית של החברה היא כמובן לגרום לשירות לעבוד על כל המכשירים, ובכך להפוך את עולם הגיימינג לפופולרי יותר, בייחוד עבור אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות קונסולה חדשה. למעשה, השירות יוכל אפילו להריץ משחקי פלייסטיישן ואקסבוקס על גבי אפליקציית הדפדפן בסמארטפון שלכם.

גוגל סטדיה מחירים. גוגל, אתר רשמי
מחירי שירות הגיימינג החדש של גוגל, סטדיה/אתר רשמי, גוגל

בנוסף לתשלום החודשי, גוגל תציע חבילה נוספת הכוללת ג'ויסטיק, שעיצבה במיוחד לשירות הסטדיה, שלושה חודשי פרימיום לשירות מתנה וכרום-קאסט אולטרה, שניתן לחבר לטלוויזיה ולהזרים דרכו משחקים. כל זאת יעלה לכם 119 ליש"ט בלבד, או כ-542 שקלים, לפני עלויות שילוח. עם זאת, חשוב לציין שגוגל מגבילה את המכשירים שבהם השירות יפעל בעת ההשקה, לפחות בזמן הקרוב. זאת על מנת שההשקה תעבור באופן החלק ביותר ובדיוק כפי שהם מתכננים, וכמובן לפתור את כל הבאגים לפני שהשירות יגיע לשוק הרחב. השירות יגיע לסדרת מכשירי הפיקסל 3 ו-4, וכן למכשיר הכרום-קאסט אולטרה. תוכלו אפילו להשתמש בבקר של פלייסטיישן או אקסבוקס על מנת לשחק במשחקים, ולא רק בזה של גוגל. סטדיה יושק ב-19 בנובמבר, אולם כרגע גוגל לא מפרטת אם הוא יהיה זמין בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully