וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מתכוננת להשקת האפל TV פלוס: תציע למנויים את ממיר אפל TV בזיכוי חודשי

23.10.2019 / 12:51

חברת פרטנר נערכת לקראת השקת שירות אפל TV פלוס בישראל ב-1 בנובמבר. החברה תפתח בקמפיין לקראת השירות, ואף תציע את ממיר אפל TV בזיכוי חודשי כל עוד הלקוחות ישארו מנויי החברה

אפל TV פלוס. רויטרס, רויטרס
9 הפקות מקור שיהיו זמינות החל מה-9 בנובמבר./רויטרס, רויטרס

לוואלה! TECH נודע כי חברת פרטנר צפויה לצאת בקמפיין חדש, בו תדגיש את החיבור בין תכני המקור החדשים של אפל TV פלוס לאפליקציית פרטנר TV במכשירי אפל ותצא במבצע במהלכו תזכה את מנויי פרטנר TV על ממיר אפל, כל עוד הם מנויים לשירות. לפני מספר שבועות חשפנו בפרסום ראשון, כי חברת אפל תשיק את שירות אפל TV פלוס גם בישראל. עוד אפל תעניק למשתמשים בישראל הטבה של שנה מתנה למי שרכש את אחד ממוצרי החברה (אייפון, אייפד, מקבוק) החל מספטמבר. את הקמפיין החדש יוביל פרזנטור החברה, אייל קיציס.

בשנה שעברה השיקה פרטנר את את אפליקציית פרטנר TV למכשירי אפל TV, וכעת היא פונה ללקחותיה עם הצעה הכוללת את מכשירי האפל TV וגם אפליקציית פרטנר TV. כאמור, גם אם תרכשו את האפל TV על ידי פרטנר או באופן פרטי, תהיו זכאים לשנה ראשונה ללא תשלום לשירות הסטרימינג. לוואלה! TECH נודע כי את הקמפיין ילווה מבצע חדש ללקוחות פרטנר, במהלכו לקוחות חדשים יוכלו להתחבר לשירות הטלוויזיה פרטנר TV, ולרכוש סטרימר של אפל בפריסה לתשלומים חודשיים באותו התשלום החודשי של השכרת הממיר. כפי שלקוחות פרטנר TV המנויים לשירות אינם משלמים על השכרת ממיר ראשון, כך גם המצטרפים לתוכנית יהנו מזיכוי עבור התשלום החודשי על הסטרימר, כל עוד הם מנויים לשירות.

החל מה-1 בנובמבר, יהנו המנויים החדשים מ-9 הפקות מקור חדשות של אפל, כשהמדוברת בהן היא 'תכנית הבוקר', בכיכובה של ג'ניפר אניסטון, שעל פי דיווחים, זוהי סדרת הטלוויזיה היקרה ביותר שהופקה אי פעם, יותר ממשחקי הכס. בשבוע שעבר פתחה השחקנית ג'ניפר אניסטון מ'חברים' חשבון אינסטגרם חדש לקראת השקת הסדרה החדשה של אפל tv פלוס 'תכנית הבוקר' ומאז הוא כבר צבר יותר מ-15 מיליון עוקבים. בסדרה תככב אניסטון לצד ריס ווית'רספון וסטיב קארל. בנוסף, גם סטיבן שפילברג ואופרה וינפרי צפויים להיות חתומים על הפקות מקור יוקרתיות בשירות הסטרימינג החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully