וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי סמסונג? עדכנו את הסמארטפון שלכם מייד!

25.10.2019 / 8:57

אחרי שדווח על פירצת אבטחה חמורה בקורא טביעות האצבע של מכשירי סמסונג, כעת החברה משחררת עדכון. יש לכם גלקסי S10 או Note 10? העדכון זמין כבר עכשיו בישראל, ומומלץ לעדכן בהקדם. עוד החברה ממליצה להסיר את מגן המסך

סמסונג 10/מערכת וואלה!

בשבוע שעבר דווח על פירצה חמורה בקורא טביעת האצבע של סמסונג. הצרכנים שילמו את מחיר הקידמה של קורא טביעות האצבע מתחת למסך. על פי הדיווחים, מגן מסך מסיליקון גרם לכך שכל טביעת אצבע אפשרה פתיחה של הסמארטפון. כך שלמעשה, הקורא כלל לא סרק את טביעת האצבע הייחודית, אלא אישר כל אצבע שמונחת על גבי המסך. בדיקת הכיסוי על גבי מכשירי גלקסי S10 נוספים מגלה שמדובר בבעיה המשפיעה על כלל המשתמשים. גרוע מכך, מכשירי הנוט 10 החדשים משתמשים באותו חיישן טביעת אצבע, ועל כן, חשופים בדיוק באותה מידה לפירצת האבטחה הזו. כעת סמסונג הודיעה כי תשחרר עדכון חדש שיחסום את הפירצה, אך הדגישה כי מומלץ שלא להשתמש במגני מסך מסיליקון או כאלו בעלי "מרקמים".

העדכון החדש יגיע רק אם הפעלתם את זיהוי טביעת האצבע. ברגע שתתקינו את העדכון, סמסונג תמליץ למחוק את טביעת האצבע הישנה ולהגדירה מחדש ללא מגן המסך. עוד סמסונג המשיכה להמליץ שלא להשתמש במגן מסך בעל מרקם, כלומר מגן מסך מסיליקון. העדכון זמין למכשירי הגלקסי S10 וה-Note 10 ובשעות האחרונות הוא הגיע גם לסמארטפונים בישראל. כדאי לעדכן את הסמארטפון, היכנסו להגדרות, "חפש עדכוני מערכת", ולחצו על "הורד והתקן".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully