וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה הסלבריטאית הכי מסוכנת לחיפוש באינטרנט

31.10.2019 / 7:25

חברת אבטחת הסייבר מקפי קבעה כי נמצאה הסליברטאית הכי מסוכנת לחיפוש באינטרנט. לטענתם, האקרים שתלו רוגלה והפיצו תמונות עירום לכאורה, כך שאם תלחצו על צפייה בתמונות אלו, למעשה תורידו רוגלה אל תוך המחשב

זה רשמי: נמצאה הסלבריטאית הכי מסוכנת לחפש באינטרנט אחר תמונות עירום שלה. קרוליין פלאק הייתה מנחת תוכנית אקס פקטור הבריטית ומאז תפסה את מקומה כמנחת התוכנית אי האהבה, גם היא מבריטניה. בשנים האחרונות היא התפרסמה בעיקר במדורי הסלבס, במיוחד לאור מערכות היחסים שלה, שהיו שנויות במחלוקת, עם כמה מהסלבריטאים המפורסמים בעולם - ביניהם הארי סטיילס שהיה בן 17 כשיצאו והנסיך הארי מבית המלוכה הבריטית. החשיפה הזו הקנתה לה מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות ורזומה לא קטן בעולם הטלוויזיה. כעת, חברת האבטחה הענקית מקפי קבעה באופן רשמי שהיא האדם המסוכן ביותר לחפש תמונות עירום שלו ברשת.

הסיבה לכך היא שבאתרים מסוכנים מנצלים תמונות בהן פלאק חצי עירומה כדי למשוך גולשים. אותם אתרים משחררים לאחר מכן אינספור נוזקות ווירוסים למחשבי המשתמשים. עוד פלאק ידועה בפרסום תמונות חושפניות למדי בעמוד האינסטגרם שלה, כך שניתן להניח שיש לא מעט אתרים זדוניים שמנצלים זאת על מנת למשוך משתמשים. חברת האבטחה מקפי מדדה אילו סלבריטאים מקושרים בחיפוש השם שלהם לאתרים זדוניים שביכולתם להאט את המחשב שלכם ואפילו למחוק את כל המידע עליו. קרוליין, כאמור, הגיעה למקום הראשון בבריטניה, בזמן שבארצות הברית, במקום הראשון נעמדת אלקסיס בלדל ("סיפורה של שפחה", "בנות גילמור").

הסלבריטאים שהכי מסוכן לחפש ברשת על פי מחקר של חברת האבטחה מקפי. McAfee, אתר רשמי
רשימת הסלבריטאים שהכי מסוכן לחפש ברשת על פי חברת האבטחה מקפי/אתר רשמי, McAfee

עוד ברשימה הבריטית ניתן למצוא, על פי הסדר, את מייזי וויליאמס, כוכבת משחקי הכס, ג'יימס קורדן, מנחה תוכנית הלייט נייט בארצות הברית, ניקי מינאז' ובילי אייליש. במקום ה-8 תמצאו סאם סמית' כשאחריו דוה ליפה וליאם המסוורת'. קים קרדשיאן הגיעה רק למקום 26. עם זאת, בארצות הברית, ג'יימס קורדן וסופי טרנר ממשחקי הכס מככבים בראש הרשימה לאחר בלדל. אחריהם ניתן למצוא את אנה קנדריק, לופיטה ניונגו וג'ימי פאלון. במקום הראשון בספרד ניתן למצוא את קמילה קביו, ולעומת זאת, בגרמניה, בראש הרשימה עומדות היידי קלום ואמיליה קלארק ובאוסטרליה המקום הראשון היה ג'ון אוליבר ("השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר"). חברת מקפי המליצה לכל מעריצי הסלבריטאים להיות זהירים במיוחד כשהם מחפשים חדשות אודותם, לרבות לינקים שנראים זדוניים, בעיקר של אתרי הזרמת תוכן זרים. עוד המליצה החברה לעדכן את כל התוכנות, לרבות תוכנת האנטי וירוס, לגירסה העדכנית ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully