וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדת מהלוויין: הכירו את השירות החדש של יס

28.10.2019 / 10:00

לאחר שהודיעה שתעזוב בהדרגה את שידורי הלוויין, חברת יס חושפת את שירות הסטרימינג החדש yes+, שיעביר באופן מלא את שידורי החברה לרשת. השירות החדש מציע שיתוף פעולה נרחב עם אפל, וכן את כל ערוצי הטלוויזיה ותכני ה-VOD הקיימים, לצד חדשים

הממשק החדש ביס פלוס. עמית לגו, מערכת וואלה!
יס פלוס, שירות הסטרימינג החדש של yes/מערכת וואלה!, עמית לגו

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ב'), חברת התקשורת יס הודיעה כי היא עוברת רשמית לשידורים על גבי רשת האינטרנט, כשבעתיד, כנראה, תחדל מלהשתמש בלווין לשידורי הטלוויזיה. למעשה, חברת יס משווקת את השירות החדש כשירות סטרימינג תחת השם יס פלוס, ותציע שירותים דומים למתחרותיה בתחום, כמו פרטנר TV וסלקום TV. השירות יהיה דומה גם לשירות הסטינג TV שהחברה מפעילה כיום, אולם תעשה זאת עם ממשק חדש לחלוטין שישא את שמה של החברה ויציע את מכלול הערוצים המלא, ממש כמו בממירים הלווינים שהייתם רגילים לעבוד איתם עד כה.

בנוסף להכרזה על השירות החדש, הודיעה יס על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת אפל, בכך שתציע מכשיר האפל TV ללא עלות נוספת לשימוש בשירות. עוד שיתוף הפעולה יציע ממשק חדש שיותאם לחלוטין לאפל TV, שירות הטלוויזיה החדש של אפל, שעתיד להגיע לישראל ממש בקרוב, למשך שנה במתנה, וכן את שירות המוזיקה של החברה למשך חצי שנה במתנה. יס תמשיך להציע גם את תכני דיסני ותכני ה-VOD שכבר מופיעים בשירות כיום, לצד 600 עונות חדשות שהעלתה בימים האחרונים. עוד תוכלו למצוא כ-140 ערוצים חיים וכ-2,000 סרטים חדשים בתפריטי הממשק. "עם השקת טכנולוגיית צפייה חדשה זו אנו מתחילים את המעבר משידורי הלוויין לשידורים על גבי רשת האינטרנט כאשר במהלך השנים הקרובות נספק את שתי הטכנולוגיות זו לצד זו", אמר רן גוראון, מנכ"ל יס.

יס פלוס. עמית לגו, מערכת וואלה!
"שירות הסטרימינג הגדול בישראל". yes+/מערכת וואלה!, עמית לגו

הממשק החדש של החברה יכלול מגוון ענק של חידושים, ולמעשה זו גם כנראה הבשורה הגדולה ביותר שיצאה ממסיבת העיתונאים. בדומה מאוד לנטפליקס, תוכלו לצפות בסדרות, לדלג על הפתיח בלחיצת כפתור ולהמשיך בסוף הפרק לפרק הבא בסדרה באופן מיידי. "עמידה" על פריט תוכן תציין לא רק את משך הסרט או הסדרה, אלא גם את השעה המדויקת בה תסתיים הצפייה עבור המשתמש, וכן הטריילר לתוכן יתחיל להתנגן באופן אוטומטי. עוד האלגוריתם החדש ילמד את הרגלי הצפייה של המשתמשים ויאפשר לקבל המלצות על סדרות חדשות, כן יקדם במסך הבית את הערוצים הנצפים ביותר של המשתמש לגישה נוחה יותר. אם תעדיפו המלצות אישיות משחקנים וממומחי הטלוויזיה של החברה, כמו יובל סמו, תום יער ועוד, יש גם מקום ייעודי בממשק בשביל זה. עוד ביס טוענים שניתן להתחיל לצפות בתוכן במסך הטלוויזיה ולהמשיך מאותה נקודה בסמארטפון ולהיפך.

במקביל, יס חשפה גם את ממשק הילדים החדש עם מגוון גדול של פיצ'רים חדשים, לרבות ניווט על פי דמויות אהובות, צפייה בפלייליסטים לפי מצב רוח, אפשרות לקבוע טיימר לזמן הצפייה בטלוויזיה, הגבלת שעת צפייה בערב, חסימת תכנים לא רצויים, ואף נעילת הסטרימר למצב "חדר ילדים" שלא מאפשר כלל גישה לממשק המבוגרים. הממשק מתפצל לפי גילאים, ומאפשר גישה מלאה לספריית התוכן של יס לילדים עם העיצוב החדש בממשק ,שנבנה לפעול בפשטות מוחלטת עבור ילדים.

הממשק החדש ביס פלוס. עמית לגו, מערכת וואלה!
הממשק החדש של yes+/מערכת וואלה!, עמית לגו

בשבועות הקרובים תושק גם אפליקצית yes+ לאנדרואיד TV. ההשקה תכלול סטרימר אנדרואיד, שפותח בלעדית על ידי מומחי yes עם גישה לכל שירותי התוכן. כמו כן, הצפייה באפליקציה החדשה תתאפשר גם בכל הסטרימרים עם תמיכה באנדרואיד TV, לדוגמת סטרימרים מבית שיאומי ואנבידיה, וכן בטלוויזיות תומכות אנדרואיד TV. הצפייה זמינה, כאמור, גם עם מכשירי אפל TV מדור 4 ומעלה. לקוחות יכולים להירשם לשירות החדש כבר עכשיו באתר יס, כשהרכב החבילות כולו משתנה. סטינג TV עם חבילת הסדרות תעלה 59 שקלים בחודש, סטינג TV עם כל חבילות הערוצים והתכנים ב-99 שקלים, חבילת yes Classic ב-149 שקלים, וחבילות האולטימט וכן יס פלוס ב-199 שקלים. עוד מציעה החברה חבילות טריפל החל מ-155 שקלים בחודש, כשחבילת הטריפל עם יס פלוס תעלה 299 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully