וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחייבים למחירים זולים בזכות הטכנולוגיה: חברת ביטוח חדשה משיקה את פעילותה

28.10.2019 / 16:36

עם עשרות בודדות של עובדים ומערכות טכנולוגיות מתקדמות בענן: חברת WeSure השיקה היום את הפעילות בשוק הפרטי. החברה מבטיחה להציע מחירים תחרותיים, הודות לשימוש בטכנולוגיות כמו בינה מלאכותית, למידת מכונה ומערכות בענן

wesure. צילום מסך, צילום מסך
שחקנית חדשה./צילום מסך, צילום מסך

אחרי שפעלה בשנה האחרונה אל מול לקוחות עסקיים, חברת WeSure, חברת הביטוח הדיגיטלית האמיתית הראשונה בישראל, מביאה את הבשורה גם לצרכנים הפרטיים. מאחורי החברה עומדים שני בכירים בענף הביטוח, אמיל וינשל לשעבר מנכ"ל איילון והמשנה למנכ"ל במגדל והראל, וניצן צעיר הרים, שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות הביטוח הגדולות במשק, לצד יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה לשעבר שמשמש כנשיא הקבוצה. "החברה מציגה מודל שונה של חברת ביטוח רב תחומית מבוססת על תשתיות דיגיטליות מתקדמות, ומשתמשת, בין היתר, בכלים אנליטיים פורצי דרך. התשתיות הדיגיטליות החדשות שלנו יאפשרו לחברה להציע לציבור הצרכני תמחור תחרותי וכן מוצרים חדשניים, שלא קיימים בתעשייה המסורתית והשמרנית הזו", אמר אמיל וינשל, יו"ר החברה.

החברה חשפה היום (שני) כי המוצרים הראשונים שישווקו לציבור בפלטפורמה הדיגיטלית, הינם ביטוח רכב חובה ורכב רכוש (פוליסת מקיף ופוליסות צד ג'). הביטוחים אותם תשווק החברה צפויים להיות במחירים מהזולים בארץ. עוד ב-WeSure הכריזו כי הם חברת הביטוח הראשונה שהתשתיות והמאגרים נמצאים בענן, מה שמאפשר להוזיל עלויות תפעול, הן במשאבי עיבוד והן במשאבי אנוש. עוד הדגישו כי משרד הארץ ביצע את כל הבדיקות ההכרחיות כדי לוודא שהמערכת עומדת בדרישות. שלב ההזמנה עד שלב הטיפול יבוצעו דרך אתר האינטרנט, כשעם מוקדי השירות ניתן ליצור קשר באמצעות הווטסאפ.

"אצלנו אין משרדים במגדלים רבי קומות, אלפי עובדים, ומאות מנהלים. יש לנו צוות מצומצם מיומן, מקצועי ואיכותי, לצד טכנולוגיה מתקדמת, שמאפשרת את החיסכון במשאבים על ידי תהליכים אוטומטיים, כלים חדשניים וחכמים כגון שימוש ב, BIG DATA- AI ו-ML", הוסיף ויינשל. "כל היתרונות הללו מאפשרים לנו להתמקד בפיתוח תהליכים מקוונים חדשנים, וכפועל יוצא - לספק לציבור מחירים תחרותיים תוך יכולות של גמישות רבה והתאמה אישית".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully