וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד חמישים אחוז הנחה: מחיר מכשירי הדגל של שנה שעברה צנח ואתם יכולים להרוויח

31.10.2019 / 6:25

הם הושקו בשנה שעברה, המפרט שלהם עדיין נחשב לאחד מהמתקדמים בשוק והם כנראה יספקו כל משתמש ממוצע ומעלה. המחירים של מכשירי הדגל משנה שעברה ירד בין 30 ל-50 אחוזים, ואתם יכולים להרוויח. אספנו את המכשירים השווים ביותר

סמארטפונים. ShutterStock
אלו מכשירי הדגל משנה שעברה שהכי כדאי לקנות כיום./ShutterStock

חודשי הסתיו לרוב מהווים תקופה שקטה בעולם הסמארטפונים, בדיוק לפני תקופת ההשקות הגדולה של חודשי ינואר-מרץ. זו גם בין התקופות הטובות ביותר לקנות מכשירי דגל משנים קודמות, שכן הם עדיין נמכרים על ידי החברות הגדולות, ולרוב במחירים הרבה יותר אטרקטיביים מביום ההשקה שלהם. כצפוי, מחירי מכשירי הדגל בדימוס צונחים במאות שקלים ולפעמים עד 1,500 שקלים. זו בשורה, בעיקר עבור אלו שלא רוצים לשלם 3,500 שקלים עבור מכשיר דגל אך עדיין רוצים לרכוש סמארטפון איכותי שמגיע עם החומרה המתקדמת ביותר.

מייזו 16

בדומה לשיאומי ולחברות הסיניות השונות, גם מייזו מייצרת סמארטפונים מתקדמים ובמחירים משתלמים. אולם בשנה שעברה, החברה הצליחה להפתיע אותנו כשהייתה היצרנית הראשונה שהשיקה בישראל סמארטפון עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך. המייזו 16 מגיע עם מסך SuperAMOLED של סמסונג, בגודל 6.0 אינץ' וברזולוציית FullHD+, ללא ציפוי זכוכית נגד נפילות ושריטות. המייזו 16 כולל את המפרט הטוב ביותר שניתן היה למצוא במכשירי הדגל של השנה שעברה: ערכת השבבים סנאפדרגון 845 ו-6 גיגה זיכרון RAM. מערך הצילום האחורי כולל שני חיישנים של 20 מגה פיקסל ו-12 מגה פיקסל, לצד מצלמה קדמית של 20 מגה פיקסל. המייזו 16 מביא את כל מה שהיה חסר לחברה: יוקרה, חדשנות ונותן תחרות אמיתית למכשירי הדגל של החברות השונות. מחירו בשנה שעברה עמד על 1,999 שקלים, וכעת הוא נמכר ב-1,300 שקלים בלבד, ביבוא רשמי של רשת החנויות באג. מדובר בחיסכון של כ-35 אחוזים.

מייזו 16. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המייזו 16/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אייפון Xs

האייפון Xs הושק לפני קצת יותר משנה, ובהשוואה לקודמו, האייפון X, הוא לא הציע חידושים או שיפורים משמעותיים. עם זאת, מאז מחירו של האייפון הספיק לרדת, כך שאתם צפויים למצוא חיסכון של כ44 אחוזים לעומת מחירו בשנה שעברה. הוא מגיע עם מעבד A12 Bionic ו-4 גיגה זיכרון ראם, מה שהופך אותו לאחד מהאייפונים המהירים ביותר, במיוחד בשל האינטגרציה עם תוכנת ה-iOS והחומרה. עוד הוא הציע שיפור במסך, כשלאייפון Xs מסך בגודל 5.8 אינץ', וכמו אחיו הגדול, מדובר בפאנל מסוג OLED ורזולוציית 2688x1242, שזכתה לכינוי "Super Retina".עוד המכשיר מציע מערך צילום משופר בעל זוג עדשות אחוריות וסוללה משופרת על זו שהייתה באייפון X. מחירו של האייפון Xs עמד בשנה שעברה על 4,690 שקלים, אולם כיום תוכלו כבר למצוא אותו בתג מחיר סביר בהרבה, העומד על 3,245 שקלים. כאמור, מדובר בחיסכון של כ-30 אחוזים.

אייפון Xs. מייקי לוי, מערכת וואלה!
האייפון Xs/מערכת וואלה!, מייקי לוי

סמסונג גלקסי S9

הגלקסי S10 הושק לפני כמה חודשים עם תג מחיר מומלץ לצרכן של כ-3,500 שקלים, גבוה בכמה מאות שקלים לעומת השקת הגלקסי S9, מכשיר הדגל בדימוס. אולם כעת זו הזדמנות מצויינת עבור מי שרוצה לרכוש מכשיר דגל במחיר של מכשיר ביניים. ה-S9 עדיין נחשב למתקדם, כשה-S10 קיבל עדכונים יחסית זניחים. הפער של 1,600 שקלים בין המכשירים, הפך את ה-S9 לרכישה אטרקטיבית במיוחד. מכשיר הדגל בדימוס של סמסונג כולל מסך בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציית QHD+, פאנל מסוג SuperAmoled הנחשב לאיכותי במיוחד וציפוי זכוכית גורילה 5. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים Exynos 9810 והוא מגיע לישראל עם 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. מערך הצילום נחשב לאחד מהטובים שיש בתחום והוא כולל חיישן אחורי של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם דינמי שנע בין 2.4 ל-1.5, טכנולוגיית הפיקסלים הכפולים לצילום בתנאי תאורה מאתגרים וחיישן קדמי של 8 מגה פיקסל. ה-S9 נמכר כיום במחיר של 2,099 שקלים, לעומת יום השקתו בו נמכר ב-3,299 שקלים. מדובר בחיסכון של כ-36 אחוזים.

סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הגלקסי S9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

וואן פלוס 6T

חברת וואן פלוס הסינית החלה את דרכה לפני מספר שנים על ידי חשיפת מכשירי דגל עם החומרה הטובה ביותר בשוק, ובתג מחיר שגרם למתחרות להחוויר. הוואן פלוס 6T יצא בסך הכל לפני כשנה, אולם המפרט שלו עדיין נחשב למוביל על לא מעט מכשירי ביניים. המכשיר מגיע עם מסך SuperAMOLED בגודל בגודל 6.41 אינץ' וברזולוציית Full-HD+, ובלבו פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845, לצד 8 גיגה של זיכרון ראם ו-256 גיגה של זיכרון אחסון. עוד המכשיר כולל מערך צילום שלא יבייש גם את מכשירי הדגל של ימינו, עם זוג מצלמות אחוריות: האחת 20 מגה פיקסל והשנייה 16 מגה פיקסל. עוד למכשיר סוללה בנפח 3,700 מיליאמפר-שעה. בעת השקתו, מחיר המכשיר הגיע לכ-3,100 שקלים, אולם היום תוכלו להשיג אותו מהיבואן הרשמי במחיר 2,200 שקלים. מדובר בחיסכון של כ-30 אחוזים.

וואןפלוס 6T וואן פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הוואן פלוס 6T/מערכת וואלה!, מייקי לוי

וואווי P20

אם הקשבתם לחדשות הטכנולוגיה בחודשים האחרונים, ככל הנראה שמעתם על הצרות של וואווי עם הממשל האמריקני וחברות כמו גוגל שעבדו איתה בשיתוף פעולה. עם זאת, הדעה הרווחת היא שמכשירי וואווי עדיין נחשבים, מבחינת חומרה, לבין המתקדמים והמובילים בשוק, כשהמצלמה שלהם בשיתוף עם חברת לייקה, גם זוכה לאהדה. לוואווי P20 שיצא בשנה שעברה מערך צילום כפול עם זום אופטי פי שניים, מסך בגודל 5.8 אינץ' מסוג LCD, ערכת השבבים Kirin 970 מבית וואווי, לצד 4 גיגה זיכרון ראם וסוללת 3,400 מיליאמפר-שעה. יש לו 128 גיגה פנימי לאחסון והוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 העדכנית. על פני השטח, נראה שרק המכשירים החדשים של וואווי יספגו את מלוא המכה מגוגל, ואילו המכשירים הקיימים עדיין יהנו, לעת עתה, מעדכונים. את הוואווי P20 יכולתם לקנות בעת ההשקה תמורת 2,800 שקלים בממוצע, ואילו כעת, תוכלו לקנות אותו במחיר העומד על 1,499 שקלים ברשת החנויות באג. מדובר בחיסכון של כ-50 אחוזים.

וואווי P20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הוואווי P20/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

סמסונג גלקסי נוט 9

סדרת הנוט של סמסונג היא בין המובילות והבולטות בשוק מכשירי הדגל. מדובר בסדרת מכשירים חסרת פשרות לגמרי, המציעה את המפרט הטוב ביותר בזמן ההשקה. כך למשל, הנוט 10 פלוס שהושק רק לפני כמה חודשים, נחשב גם היום לאחד המכשירים החזקים והעוצמתיים ביותר בשוק הסמארטפונים. הנוט 9 יצא רק לפני שנה, אולם הוא עדיין מציע מפרט חזק במיוחד. הוא מגיע עם מסך "אינסופי", נטול שוליים כמעט לחלוטין בגודל של 6.4 אינץ' ברזולוציית QHD+, יחס מסך של 18.5:9 ופאנל מסוג Super AMOLED. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 שתשווק בשוק האמריקאי ואילו באירופה ושאר העולם, לרבות ישראל, המכשיר יגיע עם ערכת השבבים 9810 הזהה לשל הגלקסי S9 פלוס. עוד המכשיר מגיע עם 6 גיגה זיכרון ראם ו-128 גיגה זיכרון אחסון. בעת ההשקה, מחירו עמד על כ-4,100 שקלים בממוצע, ואילו כיום תוכלו למצוא אותו במחיר של כ-3,000שקלים. מדובר בחיסכון של כ-30 אחוזים.

הסמסונג גלקסי נוט 9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הגלקסי נוט 9/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully