וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאכלים טבעוניים ובעלי חיים במשרד: חגיגות יום הטבעונות בחברות ההי-טק

1.11.2019 / 6:25

חברות ההיי-טק ידועות כחברות מפנקות במיוחד, הן בשכר והן בתנאים. נראה שבחברות ההיי-טק מחפשים רק סיבות למסיבות, והפעם יום הטבעונות שחל היום (שישי) ובמהלכו החברות השונות יקיימו אירועים מיוחדים

יום הטבעונות בחברת ההייטק Logs IO. יח"צ,
חברת Logz.io/יח"צ

משכורות גבוהות ותנאים מפנקים; זה רק חלק קטן ממה שעולם ההיי-טק מציע לעובדים שלו. בחודשים האחרונים פרסמנו כיצד משרדי ההיי-טק מפנקים את העובדים שלהם בארוחות לחגים, קייטנות לילדים בקיץ ואפילו במתנות חזרה ללימודים. עם זאת, מדובר רק בקצה הקרחון לכשמדובר בכל ההטבות שהחברות הללו מציעות לעובדים שלהם. לא סתם טוענים שבחברות ההיי-טק הכי שווה לעבוד. לכבוד יום הטבעונות הבינלאומי, חברות ההיי-טק שיתפו איתנו בכיצד הם מנסים לקדם את הטבעונות בחברות ולחנך את עובדיהם בנושא, וכן מה הם עושים כדי לאמץ גם את העובדים הטבעוניים.

M51

בקבוצת M51 פעם בחודש מקיימים האפי האוור טבעוני, בו העובדים הטבעונים מכירים לשאר העובדים מסעדה טבעונית חדשה או מאכל טבעוני חדש. עובדי החברה מספרים כי כל התדמית שפיתחו על טבעונות השתנתה כשגילו את המגוון הרחב והאפשרויות המרובות שיש. קבוצת M51 הינה קבוצת חברות טכנולוגיות בתחומים שונים, וביניהן גיימינג, נדל"ן ובינה מלאכותית. הקבוצה יושבת בבניין ברוטשילד, אך החברות השונות פועלות במספר מדינות בעולם, ביניהן איטליה ודרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully