וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס כבר לא לבד: אפל משיקה את שירות אפל TV פלוס בישראל

1.11.2019 / 7:05

התחרות בעולם הסטרימינג מתחממת: היום (שישי) השיקה אפל את שירות אפל TV פלוס, שירות הסטרימינג שיתחרה בנטפליקס. השירות זמין גם בישראל, ויציע מגוון תכני מקור, לרבות התוכנית המדוברת "תוכנית הבוקר", בכיכובה של ג'ניפר אניסטון

שנה חינם אירוע ההשקה של אפל. מייקי לוי, סן חוזה, מערכת וואלה!
רכשתם את אחד ממוצרי אפל? תוכלו ליהנות מהשירות במשך שנה בחינם./מערכת וואלה!, מייקי לוי, סן חוזה

נטפליקס כבר לא לבד: היום (שישי) אפל השיקה את שירות הסטרימינג אפל TV פלוס. השירות שמתחרה בנטפליקס, דיסני והשירותים המקומיים, זמין בכ-100 מדינות לרבות ישראל. מחירו של השירות עומד על 17.9 שקלים, כשאפל מציעה שבוע ימי ניסיון. עוד אפל ציינה כי מי שרכש אייפון, אייפד, אפל TV, אייפוד טאצ' או מק, יהנה מהשירות בחינם למשך שנה (הטבה בגובה 214 שקלים). בשלב זה, אפל תציעה 15 תוכניות מקוריות, לרבות התוכנית המדוברת "תוכנית הבוקר", בכיכובה של ג'ניפר אניסטון.

ההרשמה לשירות זמינה בקישור הבא, ואם הפעלתם את אחד מהמוצרים של אפל במהלך השלושה חודשים האחרונים, אתם זכאים לשירות בחינם. השירות לא יציע תכנים ישראלים בשלב זה, אך כן יציע כתוביות בעברית לכל תכני המקור ויהיה זמין בכל הפלטפורמות של אפל, לרבות אייפונים, אייפדים, אפל TV, אייפוד טאצ' ומחשבי מק. עוד הוא יהיה זמין בחלק מהטלוויזיות החכמות של סמסונג, סטרימר Roku, מכשירי אמזון Fire TV ובצפייה דרך האתר.

אחת הסדרות המדוברות ביותר בחודשים האחרונים זו הסדרה "תוכנית הבוקר", בכיכובה של ג'ניפר אניסטון, עם קאמבק טלוויזיוני ראשון מאז חברים. הקומדיה עוסקת במתרחש מאחורי הקלעים של הפקת תוכנית בוקר טלוויזינית ועל פי הדיווחים, מדובר בסדרת הטלוויזיה היקרה ביותר שהופקה עד כה, אף יותר ממשחקי הכס. עוד תציע אפל את הסדרה Amazing Stories, ריבוט לאנתולוגיה של NBC משלהי שנות השמונים, בהפקתו של סטיבן ספילברג, את סדרת המתח Truth be told, בהשתתפותה של זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר, ואת סדרת הפנטזיה See, המדמיינת עולם בו האנושות כולה איבדה את יכולת הראייה ועוד סדרות רבות.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully